09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

طراحی خانه های روستیک در حدود سال 2015 شروع به تبدیل شدن به یک روند تزئینی بزرگ شد.

در سال 2010 طراحی خانه‌های روستیک برای بسیاری از افرادی که ظاهر شیک، روستایی یا صنعتی را به عنوان راهی برای شاداب کردن خانه‌هایشان می‌پسندند، جذاب بود و منفجر شد. در ادامه این مقاله بررسی می کنیم که آیا سبک دکوراسیون روستیک طی سال های آینده از مد می افتد یا خیر؟

آیا سبک دکوراسیون روستیک طی سال های آینده از مد می افتد؟

آیا سبک خانه های کشاورزی یا روستیک امروزه محبوبیت دارد؟

اگر می‌پرسید خانه‌های روستیک از مد افتاده است، پاسخ منفی است. فقط به این دلیل که همه جا وجود دارد به این معنی نیست که اگر سبک را دوست دارید یا اگر خانه شما در حال حاضر به شکل یک خانه مزرعه تزئین شده است یا دیوارهای آجری دارد باید کاملاً نوع دکور را تغییر دهید. همیشه افرادی هستند که به سبک های خاصی جذب می شوند، و اگر خانه روستیک متعلق به شماست، پس صاحب آن شوید.

در عین حال، تمام سبک های تزئینی به مرور تکامل می یابند. حتی دکورهای سنتی نیز دارای طرح‌ها و رنگ‌های خاصی هستند که هر یا دو دهه یک‌بار مد می‌شوند. به عنوان مثال آشپزخانه‌های سفید، که تا حدی که می‌توانید ساده و بدون از مد افتادگی هستند، اکنون کمی نا مطلبوب به نظر می‌رسند، زیرا در خانه های زیادی پیاده سازی شده‌اند. آنها هنوز کلاسیک هستند، فقط کمی خسته کننده شده اند، بنابراین مردم به دنبال جایگزین های دیگری هستند.

بسیاری از دکوراسیون خانه های روستیک نیز که در پنج یا شش سال پیش محبوب بودند، در این مرحله قدیمی و تقریباً کلیشه ای به نظر می رسند. بنابراین اگر نگران هستید که سبک خانه های مزرعه شما از مد افتاده است، احتمالاً وقت آن است که برخی از لوازم جانبی خود را تغییر دهید. سبک به طور کلی هنوز هم با تغییراتی مرتبط و تازه است.

در ادامه برخی از قطعاتی را که احتمالاً از اوج خود گذشته اند و راه های جدیدی برای جایگزینی آنها وجود دارد فهرست کرده ایم.

آیا سبک دکوراسیون روستیک طی سال های آینده از مد می افتد؟

قطعات روستیک از مد افتاده

علائم تایپوگرافی

این علائم شامل هر نوع وسیله ای است که بر روی آن نوشته ای مانند خوش آمد گوی و ... وجود دارد می باشد. این لوازم در ابتدا محبوب بوداما اکنون، این نشانه‌ها مانند یک کلیشه به نظر می‌رسند.

مبلمان دست دوم

خرید مبلمان دست دوم ارزانی که فرسوده به نظر می رسید، به حق یک روند کوتاه مدت بود. هنگام خرید از هر چیز دست دوم عبور کنید، زیرا قدیمی به نظر می رسد. لوازم جدید بسیار بهتر است و احتمالاً ارزان تر است.

دکوری های دست ساز ابتدایی

چیزهایی مانند کوزه‌های سنگ‌تراشی که به تخته‌های چوبی مصنوعی چسبانده شده و به‌عنوان هنر دیوار آویزان شده‌اند. یا شیشه های آنتیک مصنوعی که پشت آن سیم مرغی قرار دارد. اگر در پنج سال گذشته چنین چیزهایی را خریداری کرده اید، وقت آن رسیده است که آن را حذف کنید.

همانطور که در متن بالا بررسی کردیم سبک روستیک هیچ زمان از مد نمی افتد فقط لازم است با سبک های امروزی ترکیب شده و لوازم قدیمی جایگزین شوند.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید