09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

دیوارپوش یا پنل چوبی shiplap

شیپلپ (shiplap)تخته های چوبی صیقل داده متصل به هم می باشد که بین هر لایه خطی وجود دارد و از آن برای استفاده در نمای دیوارها و ... استفاده می شود. این نمای چوبی در ایجاد دکوراسیون  روستایی در فضای داخل و خارج منزل، کارآیی فراوانی خواهند داشت. استفاده از این تخته های چوبی در سقف، دیوار و... نمایی خیره کننده ایجاد خواهد کرد. در ادامه سعی داریم نمونه هایی از به کارگیری شیپلپ در فضاهای مختلف خانه بیان کنیم که نمایی دنج و روستیک به فضا می بخشند.

استفاده از دیوارپوش چوبی shiplap در دکوراسیون روستیک

کاربرد shiplap

استفاده ار دیوارپوش shiplap (شیپلپ) باریک

تخته های چوبی را می توان به صورت باریک یا پهن برش داد تا متناسب با فضای شما باشد. شیپلپ های بسیار باریک استفاده شده برای این دیوار علاوه بر حفظ بافت چوب، ظاهری مینیمالیستی و مدرن را ایجاد کرده است. ایجاد ظاهر مینیمال یک روش فوق العاده است که فضا کمی را اشغال می کند و نمایی دل نشین را به ارمغان می آورد.

استفاده ار دیوارپوش shiplap (شیپلپ) باریک

به کارگیری شیپلپ در حمام روستیک

طراحی و اجرای دیوارپوش شیپلپ در فضای حمام و سرویس بهداشتی نسبت به مکان های دیگر تخصصی تر است و نیازمند انجام ملاحظاتی می باشد. قبل از توجه به ظاهر تخته ها اطمینان از مقاومت در برابر رطوبت امری مهم و ضروری است. اگر از ظاهر کاشی ها خسته شده اید شیپلپ یک جایگزین بی نظیر خواهد بود.

به کارگیری شیپلپ در حمام روستیک

طراحی تاج تخت خواب با استفاده از shiplap

تاج تخت خواب شما می تواند کانون توجه در اتاق باشد که استفاده از تخته های چوبی برای ساخت آن، ظاهری روستیک و فضایی دنج و دل نشین پدید می آورد.

طراحی تاج تخت خواب با استفاده از shiplap

پنل چوبی شیپلپ در اتاق پذیرایی

این اتاق پذیرایی به سبک دکوراسیون روستیک در ترکیب با سبک مدرن دکور شده است و دیوارپوش شیپلپ ترکیب فوق العاده ای با این دکوراسیون اتاق پذیرایی ایجاد کرده است.

پنل چوبی شیپلپ در اتاق پذیرایی

استفاده از تخته های چوبی تیره

اگرچه استفاده از shiplap سفید بسیار رایج و محبوب است، اما استفاده از رنگ های تیره نیز می توان جذابیت خاصی ایجاد کرد. به عنوان مثال شیپلپ مشکی رنگ فضایی خیره کننده در فضای اتاق ایجاد کرده است.

استفاده از تخته های چوبی تیره

استفاده از shiplap در سقف و دیوار ها

در این آشپزخانه دنج روستیک از یک الگوی مشابه برای پوشش دیوارها و سقف استفاده شده است. بهره گیری از این الگو برای دیوارها و سقف، جلوه لوازم و اثاثیه را دوچندان می کند. برای کوچک یا بزرگ تر نشان دادن فضا می توانید رنگ shiplap را تغییر دهید.

استفاده از شیپلپ در سقف و دیوار ها

شیپلپ در دکوراسیون اتاق کودک

استفاده از شیپلپ برای پوشش دیوارهای اتاق کودک یا کودکستان می تواند گزینه ای متفاوت در ایجاد دکوراسیونی زیبا باشد. دیوارپوش شیپلپ می تواند با دکوراسیون مدرن یا روستایی شما ترکیب شود؛ چرا که نمایی خنثی دارد که متناسب با هر فضایی است.

شیپلپ در دکوراسیون اتاق کودک

در این مقاله به تعریف شیپلپ و کاربردهای مختلف آن در فضای خانه پرداختیم که می تواند متناسب با دکوراسیون شما طراحی شود. گروه دکوراسیون روستیک لومه، یاری رسان شما عزیزان در طراحی انواع دیوارپوش های چوبی با بهترین کیفیت خواهد بود.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید