09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

آشپزخانه قلب خانه است و مکانی است که زمان زیادی را در آن سپری می کنید بنابراین فضای آشپزخانه باید احساس گرما و آرامش را انتقال دهد. نقطه شروع برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه انتخاب پالت رنگی مناسب می باشد. استفاده از رنگ های روشن و سفید برای متراژهای پایین بهترین انتخاب هستند. یکی از روش های تاثیر گذاری بیشتر انتخاب رنگ برای کابینت هاست. استفاده از چوب با رنگ تیره، آشپزخانه ای دنج و روستیک را ایجاد می کند. در ادامه سعی داریم با بررسی نمونه های مختلف و معرفی پالت های رنگی جذاب دید شما را در انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه، گسترده تر کنیم.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه

رنگ در آشپزخانه روستیک

رنگ آبی کمرنگ در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ آبی ملایم در جزیره آشپزخانه حسی سرشار از آرامش و نمایی روشن را در آشپزخانه روستیک شما ایجاد می کند. استفاده از رنگ قرمز در کنار جزیره جذابیت فضا را بیشتر خواهد کرد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ آبی کمرنگ

رنگ خاکستری تیره در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ خاکستری گرم به راحتی با ظروف سفالی و مسی ترکیب می شود و نمایی خیره کننده پدید می آورد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ خاکستری تیره

رنگ زرد و آبی در آشپزخانه روستیک

ترکیب دو رنگ زرد و آبی آشپزخانه روستیک شما را خاص و زیبا جلوه می دهد. همانطور که در نمونه مشاهده می کنید کابینت های زرد لیمویی با کاشی های آبی و زرد ترکیب متفاوتی را رقم زده است.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ زرد و آبی

رنگ مشکی خالص در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ مشکی برای کابینت ها و ترکیب آن با عناصر برنجی و چوبی یکی از بهترین ایده ها در ایجاد آشپزخانه ای روستیک و زیبا می باشد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ مشکی خالص

رنگ آبی روشن در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ آبی روشن برای قفسات و کابینت ها فضای آشپزخانه شما را بزرگ تر و منسجم تر جلوه خواهد داد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ آبی روشن

رنگ زرد آفتابی در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ زرد در جزیره آشپزخانه و ادغام آن با سایر رنگ ها ظاهری شاد و چشم نواز در دکوراسیون آشپزخانه روستیک شما ایجاد خواهد کرد. همچنین اضافه کردن رنگ مشکی در کنار زرد انتخابی هوشمندانه و جذاب خواهد بود.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ زرد آفتابی

رنگ سبز خاکستری در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ سبز مایل به خاکستری برای کابینت ها یک پالت رنگی متفاوت را رقم خواهد زد. این پالت رنگی با دستگیره های برنجی و رویه سنگی به زیبایی ترکیب می شود و طرحی سنتی را ایجاد می کند.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ سبز خاکستری

رنگ سفید در آشپزخانه روستیک

در صورت وجود چوب با نمای طبیعی در فضای آشپزخانه، دیوارهای سفید خالص می توانند نمای زیبایی ایجاد نمایند. رنگ سفید مایل به خاکستری با چوب و سایر رنگ های خنثی و گرم به راحتی ترکیب می شود.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ سفید

رنگ آبی فیروزه ای در آشپزخانه روستیک

رنگ آبی فیروزه ای موجود در تخته های چوبی متناسب ترین انتخاب برای ایجاد آشپزخانه ای به سبک روستیک می باشد. این رنگ به زیبایی با رنگ های زرد و قهوه ای ترکیب می شود و نمایی استثنایی را رقم می زند.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ آبی فیروزه ای

رنگ سفید خالص در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ سفید در قفسات، دیوارها، کابینت ها و تمامی اجزای آشپزخانه فضایی روشن و بزرگ را به نمایش می گذارد و باعث می شود بافت های های متفاوت اعم از چوب، استیل، فلز و ... یکسان به نظر برسند.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - سفید خالص

رنگ قهوه ای و آبی در آشپزخانه روستیک

برای ایجاد طرحی روستیک می توان از رنگ آبی برای کابینت ها در حالی که رگه های قهوه ای چوب در آن ها مشخص است، استفاده نمود. استفاده از چوب طبیعی با رنگ های سیر و روشن در سایر اجزای آشپزخانه این ترکیب رنگی را زیبا تر خواهد کرد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ قهوه ای و آبی

در متن بالا به معرفی پالت های رنگی متنوع و خاص که طراحان برجسته در فضای آشپزخانه روستیک به کار می برند، پرداختیم. گروه دکوراسیون روستیک لومه خدمت رسان در زمینه طراحی و اجرای به روزترین نمونه ها در دکور آشپزخانه شما عزیزان می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید