09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

همانطور که در قسمت قبل این مقاله بیان کردیم آشپزخانه مهمترین قسمت منزل به شمار می رود که طراحی دکوراسیون آن و ترکیب رنگ مناسب با سبک به کار گرفته شده بسیار پر اهمیت است. در ادامه سعی داریم با تکمیل موارد قبلی ترکیب رنگ های مختلف و خاص را که در طراحی دکوراسیون روستیک آشپزخانه کاربردی هستند به شما معرفی کنیم تا بتوانید طرح دلخواه خود را پیاده سازی کنید.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه

رنگ در آشپزخانه روستیک

رنگ سبز ملایم در آشپزخانه روستیک

این آشپزخانه به سبک دکوراسیون روستیک و کلاسیک طراحی شده است، از رنگ سبز ملایم برای کابینت ها و جزیره وسط آشپزخانه استفاده شده است. این رنگ را میتوان با رنگ های خنثی دیگر از جمله سفید، طوسی، کرم و...ترکیب کرد و جلوه ای چشم نواز را پدید آورد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ سبز ملایم

رنگ سبز روشن در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ سبز روشن برای کف آشپزخانه می تواند ایده ای بسیار جالب باشد چرا که این رنگ به زیبایی با دیوارهای سفید و سایر رنگ های شاد ترکیب می شود.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ سبز روشن

رنگ آبی آسمانی در آشپزخانه روستیک

رنگ متفاوت دیگری که در آشپزخانه روستیک به کار می رود، آبی آسمانی است. این رنگ به خصوص در سقف آشپزخانه طرح زیبایی را رقم خواهد زد و فضا را بازتر جلوه می دهد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ آبی آسمانی

رنگ زرد روشن در آشپزخانه روستیک

استفاده از رنگ زرد در کابینت های آشپزخانه طرحی دل نشین و روشن را پدید می آورد. این رنگ به زیبایی با رنگ سفید ترکیب می شود و برای فضاهای کم نور بسیار مناسب خواهد بود.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ زرد روشن

رنگ آبی اقیانوسی در آشپزخانه روستیک

این رنگ ترکیب سیر و روشن می تواند یک چشم انداز فوق العاده را در آشپزخانه روستیک شما رقم بزند.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ آبی اقیانوسی

رنگ سبز لجنی در آشپزخانه روستیک

عده ای رنگ های تیره تر را برای آشپزخانه روستیک خود می پسندند. رنگ سبز لجنی می تواند یک ایده ی منحصر به فرد برای رنگ کابینت های شما باشد که با قهوه ای روشن جلوه ای چشم نواز را به فضا خواهد بخشید.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ سبز لجنی

رنگ آبی طاووسی در آشپزخانه روستیک

آبی به رنگ پرهای طاووس در کابینت ها و دیوارهای آشپزخانه شما طرحی منحصر به فرد را رقم می زند. این رنگ به زیبایی با رنگ سفید ترکیب می شود.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ آبی طاووسی

رنگ سبز روشن مات در آشپزخانه روستیک

کابینت های سبز روشن مات به همراه دیوارهای سفید آجری و سینک سنگی حکاکی شده طرحی بسیار منحصر به فرد در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد خواهد کرد.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ سبز روشن مات

رنگ زرد روشن و آبی در آشپزخانه روستیک

دو رنگ آبی و زرد ترکیب بسیار قوی و زیبایی با یکدیگر هستند. شما می توانید در آشپزخانه روستیک خود از این دو رنگ به همراه رنگ سفید استفاده کنید و پالت رنگی بی نظیری را ایجاد نمایید.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ زرد روشن و آبی

رنگ صورتی کم رنگ در آشپزخانه روستیک

اگر به دنبال تغییر رنگ آشپزخانه خود هستید اما ترکیب مناسبی را پیدا نمی کنید می توانید از رنگ سفید استفاده کنید و لوازم جانبی خود را با رنگ های متفاوتی همچون صورتی انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ صورتی کم رنگ

رنگ خاکستری تیره و آبی روشن در آشپزخانه روستیک

رنگ خاکستری تیره برای کابینت ها می تواند به آشپزخانه روستیک شما جلوه ببخشد و نمای رنگ سفید سینک را بیشتر می کند. آبی روشن در این پالت رنگی ترکیب منحصر به فردی را رقم می زند.

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون روستیک آشپزخانه - رنگ خاکستری تیره و آبی روشن

در ادامه مقاله قبل، ترکیب رنگ های خاص و متفاوتی را بیان کردیم که نمای آشپزخانه روستیک شما را دوچندان خواهند کرد. انتخاب پالت رنگی مناسب از مهمترین نکاتی است که در طراحی دکوراسیون اهمیت زیادی دارد. گروه دکوراسیون روستیک لومه خدمت رسان در زمینه طراحی و اجرای نمونه های منحصر به فرد در فضای آشپزخانه شما عزیزان می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید