09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

انواع چوب های مورد استفاده در طراحی داخلی خانه بسیار زیاد است. انتخاب های متنوعی برای طراحان داخلی وجود دارد که برای تکمیل مبلمان یک خانه استفاده می کنند. چوب نیازی به معرفی ندارد. چوب پرکاربردترین عنصر در طراحی داخلی است. احتمالاً هیچ خانه یا دفتری وجود ندارد که طراحی داخلی آن از چوب استفاده نکرده باشد. چوب حتی در طراحی داخلی خانه به عنوان نشانه ای از تجمل و ظرافت در نظر گرفته می شود.

در این مقاله به معرفی پرکاربردترین انواع چوب در طراحی داخلی می پردازیم.

انواع چوب پرکاربرد در طراحی داخلی

انواع خاص چوب در طراحی داخلی

چوب ساج

چوب ساج پرمصرف ترین چوب در هند بوده و عمدتاً در ساخت مبلمان استفاده می‌شود. جدا از اینکه چوب ساج گران است، مبلمان چوب ساج موثرترین و بادوام ترین آنها محسوب می شود. کیفیت و خواص ضد آب آن را به اولین انتخاب طراحان داخلی تبدیل می کند. کاربرد آن به حدی است که کابینت حمام نیز در طراحی داخلی مدرن از چوب ساج ساخته شده است.

انواع چوب پرکاربرد در طراحی داخلی

چوب رز

چوب رز از درختی پهن برگ به دست می آید که یکی از مرغوب ترین و محبوب ترین گونه های آن در برزیل و ماداگاسکار رشد می کند. چوب رز که کمی گرانتر از چوب ساج است، بافتی براق و صاف روی سطح مبلمان ایجاد می کند. مبلمان به‌ویژه تخت خواب‌ اغلب به‌دلیل تزئینات مجللی که می‌دهند، از چوب رز ساخته می‌شوند.

انواع چوب پرکاربرد در طراحی داخلی

سالوود

سالوود ( Sal wood )در مقایسه با چوب ساج و رز چوب کمی کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. چوب سال سنگین‌تر و سخت‌تر از چوب ساج است و انتخابی مقرون‌به‌صرفه در طراحی داخلی محسوب می‌شود. پنجره های چوبی سال یکی از عناصر محبوب مبلمان است که در طراحی داخلی خانه استفاده می شود.

انواع چوب پرکاربرد در طراحی داخلی

چوب بلوط

با بیش از 600 گونه برای انتخاب، چوب بلوط به دلیل چقرمگی، بافت زیبا و دوام انتخاب شده است. چوب بلوط در کف سازی و ساخت کابینت آشپزخانه کاربرد فراوانی دارد. چوب بلوط در رنگ‌های متنوعی وجود دارد که به طراحان داخلی امکان انتخاب فراوان را می‌دهد.

چوب سدر

چوب سدر برای ساخت کمد و صندوق در دنیای طراحی داخلی بسیار مناسب است. چوب سدر نوعی چوب است که به دلیل مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت در دیوارها و سقف ها استفاده می شود.

انواع چوب پرکاربرد در طراحی داخلی

انواع مختلف چوب در ایران گسترده است و بافت های مختلف آنها ویژگی های متنوعی را نشان می دهد که از طریق آن می توان یک طراحی داخلی مدرن ایجاد کرد. تخصص طراحان داخلی در این زمینه برای ارائه بهترین طراحی داخلی به مشتریان ضروری است. گروه دکوراسیون روستیک لومه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با ارائه انواع محصولت چوبی خاص و طراحی داخلی با جدیدترین متدهای روز می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید