09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

در این مقاله سعی می کنیم به شما نشان دهیم با استفاده از مواد طبیعی مانند چوب خام، سنگ، خاک و... می توان فضایی روستیک و سرشار از ظرافت را در جای جای منزل پیاده کرد. ایده های تزئینی روستیک ارائه شده به شما نشان می دهد که با ابزاری ساده چگونه می توانید ظاهری ظریف و زیبا برگرفته از دکوراسیون روستیک در محیط آشپزخانه، سرویس بهداشتی، اتاق نشیمن و... ایجاد نمایید.

ایده هایی برای دکوراسیون روستیک منزل

دکوراسیون روستیک در منزل

استفاده از قاب فولادی برای پنجره ها

در این خانه کوهستانی، برای پنجره ها از قاب فولادی استفاده شده است. بهره گیری از قاب فولادی، حاشیه ای مدرن به دیوار چوبی اتاق نشیمن که مشرف به کوهستان است، می بخشند.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - استفاده از قاب فولادی برای پنجره ها

استفاده از چوب اصلاح شده

برای درها و کفپوش ها می توان از چوب اصلاح شده استفاده نمود تا ترکیب زیبایی را ایجاد نماییم. صندلی ها و میز قدیمی که متعلق به قرن هجدهم می باشد، جلوه ای فوق العاده به این اتاق نشیمن بخشیده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - استفاده از چوب اصلاح شده

سرویس بهداشتی با نمایی روستیک

در طرح مقابل، اتصالات سینک، آینه و چراغ از جنس فلز می باشد. سینک سفارشی از جنس سنگ می باشد و دیوارها پوشیده شده از چوب سفید می باشد که طرح روستیک فوق العاده ای را ایجاد کرده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - سرویس بهداشتی با نمایی روستیک

راهروی چوبی

ایجاد راهرویی که از چوب اصلاح شده پوشیده شده است، نمایی از دکوراسیون روستیک را برای شما ایجاد می کند. این راهرو می تواند به اتاق خواب مهمان منتهی شود.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - راهروی چوبی

دکوراسیون روستیک در اتاق مطالعه

بهره گیری از مبل با طرحی از قرن هجدهم، با رویه ای سلطنتی در این اتاق طرحی زیبا را به وجود آورده است. برای سقف و کف اتاق از چوب اصلاح شده استفاده شده است. فرش کلاسیک و صندلی های سفارشی چوبی در کنار هم دکوراسیون روستیک فوق العاده ای را ایجاد نموده اند.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - دکوراسیون روستیک در اتاق مطالعه

ترکیبی زیبا در اتاق پذیرایی

در این اتاق پذیرایی، آشپزخانه به صورت جزیره ای قرار دارد و به صورت بتونی قاب بندی شده است. چراغ های آویز سفارشی، در بالای این جزیره به زیبایی خودنمایی می کنند. در این سالن از درب های کشویی استفاده شده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - ترکیبی زیبا در اتاق پذیرایی

بهره گیری از وسایل عتیقه

در فضای پنت هاوس مقابل، از وسایل عتیقه استفاده شده است. برای نمونه صندلی فرانسوی قرن هجدهم، فرش پرنور فارسی به چشم می خورد. از جمله وسایل موجود در دیوار می توان به نقوش فرانسوی قرن نوزدهم، آینه و لوستر اشاره کرد.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - بهره گیری از وسایل عتیقه

ایجاد دکوراسیون روستیک در اتاق خواب

با استفاده از یک فرش عتیقه قدیمی، می توان حسی سرشار از آرامش را به محیط خواب انتقال داد. بهره گیری از نقاشی های ساده و زیبا، نمایی فوق العاده به دیوار می بخشد. یک تخت خواب سفارشی با طرحی کلاسیک مطابق نمونه، دکوراسیون این اتاق خواب را کامل تر خواهد کرد.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - ایجاد دکوراسیون روستیک در اتاق خواب

استفاده از وسایل عتیقه در فضای اتاق خواب

عتیقه های دوره های مختلف، می تواند زینت بخش محل خواب شما باشد. در نمونه مقابل تخت خواب با روکش پارچه های فرانسوی تزیین شده است. میز کنار آن متعلق به قرن هجدهم میلادی باشد. نقاشی های منظره، متعلق به انگلیس، فرانسه و آمریکا می باشند. کنار هم قرار گرفتن لوازم قدیمی، دکوراسیون روستیک فوق العاده ای را ایجاد نموده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - استفاده از وسایل عتیقه در فضای اتاق خواب

آشپزخانه روستیک

استفاده از کفپوش چوبی و صندلی چوبی قدیمی، فضای روستیک و دل نشینی را در محیط این آشپزخانه ایجاد کرده است. دکوری چوبی فلزی با رنگ متضاد کفپوش، جلوه ای دو چندان را ایجاد خواهد کرد.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - آشپزخانه روستیک

در مقاله فوق سعی کردیم نمونه هایی از دکوراسیون روستیک و روش هایی ساده و کارآمد را بیان کنیم. با بهره گیری از طرح های ارائه شده که توسط طراحان داخلی گردآوری شده است می توانید دکوراسیون روستیک فوق العاده ای را در محل زندگی خود ایجاد کنید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.