09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

در مقاله قبل سعی کردیم ایده ها و نمونه هایی از دکوراسیون روستیک را مطرح کنیم. در ادامه قسمت قبل این ایده ها را کامل تر خواهیم کردیم تا با استفاده از نکات پیش رو، بتوانید بهترین طرح را در منزل خود پیاده سازی کنید.

ایده هایی برای دکوراسیون روستیک منزل

دکوراسیون روستیک در منزل

استفاده از فضاهای خالی

از دیوار و فضاهای خالی منزل خود به بهترین شکل استفاده نمایید. به طور مثال در نمونه مقابل در قسمتی از منزل، بوفه طراحی شده به سبک دکوراسیون روستیک قرار داده شده است. برای تکمیل شدن ظاهر آن، از ظروف و گلدان های رنگارنگ استفاده شده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - استفاده از فضاهای خالی

استفاده از پارچه

پارچه با رنگ گرم می تواند هر فضایی را بسیار دل نشین تر از قبل نشان دهند. در طرح مقابل استفاده از پارچه طرح چهارخونه در نمای مبل، فضای این سالن مطالعه را بسیار زیباتر جلوه داده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - استفاده از پارچه

حمام روستیک

اتاق حمام ایجاد شده با بهره گیری از چوب و گیاهان سبز نمایاننده دکوراسیون روستیک می باشد. سینک چوبی و کف بتنی ترکیب فوق العاده ای را ایجاد کرده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - حمام روستیک

دکوراسیون روستیک اتاق نشیمن

در این خانه در دل طبیعت، از درب های شیشه ای سرتاسری استفاده شده است. در اتاق نشیمن از صندلی گهواره ای و کف پوش چوبی استفاده شده است. شمعدان برنز آویزان شده نمای این اتاق نشیمن روستیک را دو چندان کرده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - دکوراسیون روستیک اتاق نشیمن

ایجاد فضایی دنج در آشپزخانه

به راحتی و با تکه ای چوب از درخت کاج که طرح ریزی و رنگ آمیزی شده است، می توان یک میز روستیک مطابق نمونه طراحی کرد. یک جفت صندلی کلاسیک قدیمی، در کنار این میز می تواند فضایی دنج را در محیط آشپزخانه شما ایجاد نماید.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - ایجاد فضایی دنج در آشپزخانه

نشیمن بتنی

با استفاده از مبل های بتنی سفارشی که رویه آن ها با بالش های نرم پوشانده شده است، می توان طرح جدید و زیبایی را در اتاق نشیمن ایجاد کرد.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - نشیمن بتنی

آشپزخانه روستیک با طراحی متفاوت

در این آشپزخانه هنرمندانه، لوستر آشپزخانه چرمی می باشد. میز چوبی، کف پوش و درب و پنجره زیبای آن، ترکیب منحصر به فردی ایجاد نموده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - آشپزخانه روستیک با طراحی متفاوت

ترکیب سبک مینیمالیسم و روستیک

در نمونه ای که مشاهده می کنید سبک مینیمالیسم و روستایی با هم مخلوط شده اند. نشیمن سفارشی و نردبان به اتاق خواب، زیبایی این نشیمن را بیشتر کرده است. دیوارها پوشیده شده از الوارهای چوبی و کف پوش آن از جنس سنگ می باشد.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - ترکیب سبک مینیمالیسم و روستیک

دکوراسیون روستیک اتاق خواب

در این طراحی فوق العاده از جذابیت های تاریخی و زیبایی های روستایی بهره گرفته شده است. تخت های سفارشی حصیری به زیبایی طراحی شده اند. صندلی با طرح قدیمی در کنار میز که متعلق به قرن هفدهم فرانسه است، قرار گرفته شده است.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - دکوراسیون روستیک اتاق خواب

دکوراسیون روستیک اتاق نهار خوری

برای طراحی این اتاق نهارخوری طراح، دیوارها را در شبکه ای از شاخه های منظم قرار داده است. صندلی های حصیری با طرح قدیمی خود، در کنار میز نهارخوری روستیک قرار گرفته اند. پایه های میز و لوستر به طرح لوله و فلزی می باشند.

ایده هایی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل - دکوراسیون روستیک اتاق نهار خوری

در مقاله ارائه شده سعی کردیم در ادامه مقاله قبل، نکات قابل توجه و همچنین دکوراسیون های روستیک ارائه شده توسط طراحان داخلی موفق را، برای شما بیان کنیم. گروه دکوراسیون روستیک لومه، قادر به پیاده سازی طرح دلخواه شما به بهترین شکل ممکن می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.