09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

یک طرح آشپزخانه زیبای روستیک، پر از بافت های طبیعی و فرسوده، نمایش های شخصیتی از ظروف دست ساز، بشقاب های چوبی و گل های تازه باغ، و البته یک جزیره آشپزخانه است.

ایده‌های جزیره آشپزخانه در اشکال مختلفی وجود دارد، اما زمانی که با طرح خانه‌های کشاورزی روستایی کار می‌کنید، طرح‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید به خانه بیاورید تا دید خود را به تصویر بکشید.

در ادامه این مقاله ایده های آشپزخانه جزیره ای روستیک مطالعه خواهید کرد تا بتوانید به ظاهری زیبا دست یابید.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

ایده های جزیره آشپزخانه روستیک

دکور خانه‌های روستیک تماماً در مورد تجلیل از زیبایی مواد طبیعی است. این دکور بدون سر و صدا و کاربردی است که در آن هیچ چیز خیلی صیقلی نیست. در عوض همه چیز در مورد ایجاد یک ظاهر مدرن است که گرما و راحتی را تراوش می کند.

به دنبال عناصر صنایع دستی و میراث باشید

یک نگاه کلیدی در تمام ایده های آشپزخانه، اصالت است. با جزیره ای که دارای تزئینات روستایی و رنگ آمیزی برای کنتراست ظریف و لمس بیشتر است، گرما و آرامش را به آشپزخانه خود اضافه کنید. چوب‌های قدیمی یا احیا شده زیبا با دانه‌های متنوع، بافت فوری و الگوی طبیعی را اضافه می‌کند، در حالی که کنتراست رنگ‌آمیزی شده، پیچ و تاب و طراوت مدرن می‌دهد. طرح باقیمانده خود را در پالتی از رنگ‌های خنثی روستایی با صفحات چوبی، جعبه‌ها و چهارپایه‌ها برای زیبایی خانه‌های مزرعه‌ای روشن و مطبوع نگه دارید.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

جزیره خود را با قفسه های باز زنده کنید

فضای ذخیره‌سازی جزیره آشپزخانه را به حداکثر برسانید و در عین حال به جذابیت طرح خانه‌های مزرعه‌ای خود با «قفسه‌های» طرح‌دار کوزه‌های سنگ‌تراشی، بشقاب‌های چوبی و سبدهای بافته‌شده زیبا اضافه کنید.

ویژگی تقریباً تعیین کننده یک آشپزخانه خانه‌های مزرعه با کابینت‌های پایینی بسته و قفسه‌های باز زیاد است.

آن‌ها به شما فرصتی می‌دهند تا آن تکه‌های منحصربه‌فرد را که حس و حال خانه‌داری روستایی ایجاد می‌کنند به نمایش بگذارید.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

رنگ آمیزی شاد

طرح های دکوراسیون خانه های مزرعه نباید خنثی باشند. فضای داخلی خود را با انتخاب رنگ جسورانه برای جزیره آشپزخانه جلوه دهید. اگر می‌خواهید جزیره‌تان متمایز باشد، کابینت‌های موجود را در رنگ‌های رنگی روشن‌تر یا خنثی آرام نگه دارید. طرح‌های بافته شده صندلی و آویز، کنتراست دلپذیری را به قاب جزیره اضافه می‌کنند.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

استفاده از بافت طبیعی چوب

جزیره ای را با سایه هایی از دانه های خوب انتخاب کنید تا به عمق، جذابیت و بافت اضافه کنید.

بافت های غنی در آشپزخانه به شدت مورد توجه قرار می گیرند. همانطور که شاهد ورود رنگ‌های پررنگ‌تر و روشن‌تر به آشپزخانه هستیم، شکل‌ها، بافت‌ها و الگوهای جالب‌تری نیز مورد تقاضا هستند. چه بخواهید همه چیز را طبیعی نگه دارید و چه می خواهید پایه ای عالی برای رنگ آمیزی ایجاد کنید، استفاده از کابینت های چوبی در طراحی آشپزخانه شما یک انتخاب عالی برای طراحی پایدار است.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

ایجاد یک مرکز اجتماعی

آشپزخانه واقعا باید قلب خانه باشد. برای استفاده حداکثری از فضای آشپزخانه خود، در جزیره‌ای سرمایه‌گذاری کنید که نقش مهمی در ایجاد یک مرکز اجتماعی برای خانواده و دوستان داشته باشد.

جزیره‌ای که در مرکز قرار دارد به شما امکان می‌دهد غذا درست کنید و از مهمانان پذیرایی کنید. همچنین می‌توان از یک جزیره به‌عنوان بار صبحانه استفاده کرد که خانواده‌ها را به صرف غذا در کنار هم در محیطی غیررسمی و آرام تشویق می‌کند. اضافه شدن صندلی های جزیره آشپزخانه مانند چهارپایه، به این فضای آرام می افزاید و فضایی را برای بچه ها فراهم می کند تا تکالیف خود را در حالی که بزرگسالان غذا آماده می کنند، انجام دهند. ارتفاع و طراحی چهارپایه های خود را در نظر بگیرید زیرا می توان چهارپایه های صاف تر را در زیر جزیره آشپزخانه پنهان کرد و فضای آشپزخانه ساده ای ایجاد کرد.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

با نورپردازی جذاب، محیط را روشن کنید

لوستر روشنایی که بالای جزیره شما آویزان شده است، چشم ها را به سمت بالا می کشد و فضا را افزایش می دهد.

بین همه راه‌هایی که می‌توانید کمی جذابیت روستایی به آشپزخانه‌تان اضافه کنید، خلاقیت در نورپردازی احتمالاً سریع‌ترین، ساده‌ترین و مؤثرترین است. از اضافه کردن لامپ های رشته ای به وسایل به سبک صنعتی خود گرفته تا چراغ های آویز شیشه ای در بالای جزیره خود.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

پالت تک رنگ انتخاب کنید

برای برداشتی مدرن از زیبایی‌شناسی خانه‌های مزرعه، یک طرح آشپزخانه تک رنگ یا سفید هوشمند و بسیار شیک را امتحان کنید.

برای تضمین اینکه اتاق شما برای سال‌های آینده نیز محبوب خواهد بود، طراحی خود را با وسایل جاودانه تکمیل کنیدبرای کسانی که علاقه مند به رنگ های پررنگ هستند، ظاهری یکنواخت و تک رنگ را در نظر بگیرید و یک سایه را روی کمدها و دیوارها انتخاب کنید.

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

برای کارکرد بیشتر، یک سینک را در جزیره روستیک خود بگنجانید

در آشپزخانه‌های روستیک افزودن یک سینک جزیره‌ای عملکرد را بیشتر می‌کند و فرآیند پخت و پز را ساده‌تر می‌کند. پس خودتان را از زحمت دویدن در اینجا، آنجا و همه جا نجات دهید و همه را در یک نقطه آماده کنید، بپزید و تمیز کنید!

ایده های جدید آشپزخانه جزیره ای روستیک

در متن بالا ایده های جزیره آشپزخانه روستیک را مطالعه کردید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید