09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

اکثر ما زمان زیادی را برای نمایش تلویزیون و استراحت بر روی کاناپه می گذرانیم. داشتن یک میز کنار مبلی مناسب می تواند مکانی مناسب برای قرار دادن ریموت و لیوان نوشیدنی شما باشد. افزون بر این میزهای کنار مبلی با طرح های متنوعی وجود دارند که علاوه بر زیبایی بخشیدن به سالن پذیرایی، بسیار کاربردی خواهند بود.

در این مقاله قصد داریم ایده های جذاب و متفاوت از میز کنار مبلی را برای شما عزیزان بررسی کنیم تا بهترین انتخاب را برای دکوراسیون منزل خود داشته باشد.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل

انواع میز کنار مبلی در دکوراسیون خانه

میز کنار مبلی چند طبقه

اگر به دنبال فضای بیشتری برای قرار دادن لوازمی همچون ریموت تلویزیون، کتاب و مجلات هستید، میز کنار مبلی چند طبقه گزینه مناسبی خواهد بود.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنار مبلی چند طبقه

میز کنار مبلی با طراحی باز

اگر شما فردی هستید که بر روی کاناپه کار می کنید، این طراحی نوآرانه گزینه مناسبی است. طرح باز این میز باعث می شود که پایه آن در زیر مبل جای گرفته درحالیکه میز بالای آن قرار دارد و به راحتی قابل استفاده برای قرار دادن لپ تاپ، لوازم پذیرایی و ... خواهد بود.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل |  | میز کنار مبلی با طراحی باز

میز کنار مبلی مینیمال

این میز کنار مبلی، استوانه ای ساده و دارای جلوه ای مینیمالیستی است. افزون بر این رویه میز برای قرارگیری لوازم مورد نظر شما کاربردی خواهد بود.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنار مبلی مینیمال

میز کنار مبلی مدرن

میز کنار مبلی فلزی می تواند طراحی مدرن و زیبایی به دکور خانه شما ببخشد. در نمونه مقابل میز با طرح ساعت شنی و براق جلوه ای شیک به فضا بخشیده و با دکورهای مینیمالیستی به خوبی ست می شود.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنار مبلی مدرن

طراحی به شکل میز تحریر

میز جلو مبلی به شکل میز تحریر علاوه بر ایجاد حسی نوستالوژیک، فضای مناسبی برای ذخیره سازی لوازم شما ایجاد خواهد کرد.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | طراحی به شکل میز تحریر

میز کنار مبلی تو در تو

در بعضی موارد ممکن است شما به فضای بیشتری نیاز داشته باشید و در اینصورت میزهای تو در تو بهترین گزینه هستند. در نمونه مقابل طراحی مدرن با رویه سنگ مرمر و پایه های فلزی جلوه ای زیبا و کاربردی را رقم زده است.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنار مبلی تو در تو

میز کنار مبلی روستیک صنعتی

استفاده از پایه های فلزی به شکل لوله تضاد زیبایی با چوب ایجاد کرده و طرح متفاوتی از میز کنار مبلی روستیک رقم می زند.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنار مبلی روستیک صنعتی

میز کنسول کنار مبلی

طراحی میز کنار مبلی با طبقات و فضای زیاد افزون بر ایجاد مکانی برای ذخیره لوازم در کنار کاناپه شما، می تواند لوازم دکوری متنوعی را در خود جای دهد. در نمونه مقابل یک میز کنسول شیشه ای با پایه های طلایی براق را مشاهده می کنید که ایده ای بی نظیر برای دکوراسیون منزل شما خواهد بود.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنسول کنار مبلی

میز کنار مبلی چوبی

اگر طرفدار چوب و طرح های ابتکاری هستید، یک میز کنار مبلی خاص مانند نمونه مناسب شما خواهد بود. در این طرح طبقات چوبی دایره ای شکل به زیبایی در کنار هم قرار گرفته و افزون بر جلوه چشم نواز آن، محل مناسبی برای قرارگیری لوازم شما خواهد بود.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنار مبلی چوبی

میز کنار مبلی روستیک مدرن

قرار دادن قطعات چوبی با جلوه ای قدیمی و طرحی خلاقانه در کنار هم مانند نمونه، می تواند میز کنار مبلی روستیک مدرن و زیبایی را در دکوراسیون منزل شما رقم بزند.

ایده های جذاب میز کنار مبلی در دکوراسیون منزل | میز کنار مبلی روستیک مدرن

در متن بالا نمونه ها و ایده های متنوعی از میز جلو مبلی را بیان کردیم که در دکوراسیون منزل شما جلوه ای متفاوت ایجاد می کنند

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید