09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

همانطور که در مقاله قبل بیان کردیم، استفاده از دکوراسیون روستیک در جشن عروسی می تواند ایده ای خلاقانه و متفاوت باشد. تزئینات جشن عروسی یکی از مهمترین موارد تاثیرگذار برای ایجاد فضایی دل نشین و متناسب مهمانان می باشد. در این مقاله سعی داریم در تکمیل موارد قبل ایده هایی جدید تر را برای شما عزیزان شرح دهیم تا بتوانید محل جشن خود را زیباتر کنید.

دکوراسیون روستیک عروسی

دکوراسیون روستیک عروسی

منوی روستیک عروسی

به جای استفاده از کاغذ می توانید متفاوت عمل کنید و منو غذایی جشن خود را بر روی تکه ای چوب بنویسید.

دکوراسیون روستیک عروسی | منوی روستیک عروسی

گل آرایی روستایی

می توانید در جشن عروسی خود با قرار دادن گل های طبیعی در داخل گلدان های روستیک در فضا داخلی و خارجی محل عروسی، نمایی چشم نواز را ایجاد کنید.

دکوراسیون روستیک عروسی | گل آرایی روستایی

میز نوشیدنی روستیک

با اختصاص دادن محلی برای نوشیدنی و چیدن آن ها بر روی یک میز روستیک فلزی به طرح گاری، از میهمانان خود در حین مراسم پذیرایی کنید.

دکوراسیون روستیک عروسی | میز نوشیدنی روستیک

به کار گیری گل ها

استفاده از ساقه های سبز گل ها و شکوفه های کوچک سفید در داخل گلدان های شیشه ای، برای تزئین میز شام ایده ای جذاب خواهد بود.

دکوراسیون روستیک عروسی | به کار گیری گل ها

تزئین اتاق مراسم عقد

می تونید فضای برگزاری مراسم عقد خود را با آویزان کردن یک زمینه تزئین شده با گل های رنگارنگ، طبیعی و روستیک جلوه دهید.

دکوراسیون روستیک عروسی | تزئین اتاق مراسم عقد

صرفه جویی در هزینه عروسی با ایده های روستیک

انتخاب قسمت های مرکزی و مورد توجه به جای تزئین سرتاسر مراسم می تواند هزینه های شما را کاهش دهد. به عنوان مثال ایجاد یک سبد گل روستیک از گل های رنگارنگ و متنوع، به جای ریسه های بلند و طولانی می تواند جلوه ای زیبا به میز مراسم شما ببخشد.

دکوراسیون روستیک عروسی | صرفه جویی در هزینه عروسی با ایده های روستیک

ایجاد فضایی روستیک برای سرو میان وعده

با قرار دادن غذاهای انگشتی و کوچک که به سیخ کشیده می شوند، در داخل میز های پوشیده شده از چمن، نمایی دنج و با طراوت برای میهمانان خود رقم خواهید زد.

دکوراسیون روستیک عروسی | ایجاد فضایی روستیک برای سرو میان وعده

ایجاد فضایی رویایی با دکوراسیون روستیک

تزئین سالن با استفاده از چراغ ها و ریسه های چشمک زن و گوی های شیشه ای نمایی رویایی و زیبا را در هنگام شب ایجاد می کند.

دکوراسیون روستیک عروسی | ایجاد فضایی رویایی با دکوراسیون روستیک

ایجاد دکوراسیون ساده و چشم نواز روستیک

استفاده از میزهای تمام چوب در طرح های متنوع در محل عروسی و قرار دادن صندلی های فلزی در کنار آن ها، فضایی روستیک و صمیمانه را رقم می زند.

دکوراسیون روستیک عروسی | ایجاد دکوراسیون ساده و چشم نواز روستیک

ایده روستیک برای میان وعده های کبابی

می توان با فراهم نمودن آتش و باربیکیو در فضای باز، محلی مناسب و دنج را برای صرف میان وعده های کبابی و افزایش انرژی میهمانان خود برای ورود به سالن رقص فراهم کنید.

دکوراسیون روستیک عروسی | ایده روستیک برای میان وعده های کبابی

میز بار روستیک

استفاده از جعبه های چوبی متنوع در ارتفاعات و اندازه های مختلف و قرارگیری بطری های نوشیدنی بر روی آن ها، محل مناسبی را برای نمایش و صرف نوشیدنی را ایجاد می کنند.

دکوراسیون روستیک عروسی | میز بار روستیک

در متن بالا، سعی کردیم ایده هایی خاص و متفاوت برای تزئین دکوراسیون جشن عروسی به سبک روستیک بیان کنیم. استفاده از سبک روستیک علاوه بر ایجاد ظاهری دنج و دل نشین برای میهمانان می تواند خیلی به صرفه و اقتصادی باشد. گروه خلاق لومه، همواره خدمت رسان شما عزیزان در طراحی و اجرای به روز ترین طرح های روستیک می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید