09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

طراحی روستیک می تواند شامل ایده هایی ابتدایی تا ایده های مدرن و یا سنتی و یا ترکیبی از آن ها را در برگیرد. به عنوان مثال تیرهای سقفی ساخته شده از چوب اصلاح شده به زیبایی می توانند با کف پوش های سنگی، مبلمان مدرن و ... در هم آمیخته شوند. همچنین استفاده از یک پالت رنگی خنثی خلق و خوی آرامی را در یک اتاق خواب روستایی رقم می زند. در ادامه ایده های مختلفی را که در پیاده سازی دکوراسیون روستیک اتاق خواب کاربرد دارند را بررسی خواهیم کرد.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب

ایده های روستیک برای پیاده سازی دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از رنگ سفید در اتاق خواب

رنگ سفید از کف تا سقف بنظر ظاهری سرد را ایجاد می کند اما در ترکیب با تخت خواب فلزی و میزهای پاتختی چوبی فضایی آرامش بخش را رقم می زند.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - استفاده از رنگ سفید در اتاق خواب

استفاده از مواد بازیافتی در اتاق خواب

در طراحی روستیک می توان از قطعات قدیمی و بازیافت شده بهره گرفت. به عنوان مثال در این اتاق، دیوارها، سقف و کف پوش اتاق خواب همگی از چوب و آهن بازیافتی ساخته شده اند.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - استفاده از مواد بازیافتی در اتاق خواب

قاب پنجره روستیک اتاق خواب

استفاده از قاب چوبی ضخیم برای پنجره اتاق خواب می تواند ایده ای جذاب را رقم بزند این پنجره ها به زیبایی با دیوارهای سفید، تخت خواب چوبی و سایر المان ها ترکیب می شود.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - قاب پنجره روستیک اتاق خواب

تیرچه های دیواری در اتاق خواب

نمایان بودن ستون ها و تیرچه های دیواری ایده ای قدیمی به عنوان یک روش ارزان برای پوشاندن درزهای دیواری بود که امروزه به عنوان جزئیات معماری مورد توجه قرار گرفته است.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - تیرچه های دیواری در اتاق خواب

اتاق خواب ساحلی به سبک دکوراسیون روستیک

تاج تخت خواب ساخته شده از چوب بامبو، لوازم جانبی آبی و سبز نمایی از ساحل را یادآور می شوند. دیوارها با روکش چوبی و تیرهای سقفی با رنگ سفید پوشیده شده اند که ترکیب چشم نوازی را با سایر رنگ ها و المان ها رقم زده است.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - اتاق خواب ساحلی به سبک روستیک

به کارگیری دکوراسیون روستیک مدرن در اتاق خواب

لوستر با نمای صنعتی و نورپردازی های اطراف تخت، با قطعات روستیک مانند آینه چوبی قدیمی، تابلوها و ... زیبایی ترکیب می شود و رنگ خاکستری جزئیات معماری را برجسته می کند. پنجره های تیره و قاب درب، جلوه ای مدرن و براق را به فضا وارد می کنند.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - به کارگیری دکوراسیون روستیک مدرن در اتاق خواب

به کارگیری دکوراسیون روستیک سنتی در اتاق خواب

یک پالت رنگارنگ و سنتی متشکل از رنگ های قرمز، سفید و آبی برای ملحفه ها، پرده و فرش نمایی شاد و خیره کننده را ایجاد می کند. دیوارهای سفید پوشیده شده از چوب، لمس روستایی زیبایی را به فضا می بخشد.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - به کارگیری دکوراسیون روستیک سنتی در اتاق خواب

به کارگیری دکوراسیون روستیک قدیمی در اتاق خواب

یک تخت خواب چوبی عتیقه با پایه های بلند، فرش پشمی و تابلوی قلاب بافی با طرح حیوانات یادآور خانه قدیمی مادربزرگ هستند. پنجره های چوبی رنگی و کف پوش های تیره پس زمینه ای زیبا برای اتاق ایجاد می کنند.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - به کارگیری دکوراسیون روستیک قدیمی در اتاق خواب

معماری قدیمی در طراحی روستیک اتاق خواب

ایجاد شیار به شکل V و استفاده از لحاف کلاسیک دو تیکه از جذابیت های روستیک به سبک قدیمی است. دیوارهای چوبی پس زمینه زیبایی برای تابلو ها و آثار هنری هستند.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - معماری قدیمی در طراحی روستیک اتاق خواب

ایجاد لمس روستایی در اتاق خواب با گل آرایی

دیوارپوش چوبی مشبک به رنگ سبز، زمینه ای زیبا را برای گل آرایی فراهم می کند. گل های کاغذی دست ساز با رنگ های شاد و متنوع طراحی منحصر به فردی بر روی دیوار ایجاد خواهند کرد.

ایده های دکوراسیون روستیک در اتاق خواب - ایجاد لمس روستایی در اتاق خواب با گل آرایی

در متن بالا و در ادامه ارائه مطالبی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در اتاق خواب، ایده ها و سبک های متنوعی را که در ایجاد لمس روستایی اتاق خواب کاربردی هستند را بیان کردیم تا خلاقیت و دید گسترده تری در شما ایجاد کنیم. گروه دکوراسیون روستیک لومه همواره یاری رسان شما عزیزان در پیاده سازی مناسب ترین و زیبا ترین طرح ها می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید