09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

شومینه آجری یکی از ویژگی‌های خانه دنج و روستیک است که بسیاری از مردم آرزوی آن را دارند. برخلاف تصور عمومی این شومینه فقط برای خانه‌های به سبک دکوراسیون روستیک یا به سبک سنتی نیست. یک شومینه آجری می‌تواند با هر سبک طراحی با روکش‌های مناسب سازگار باشد. حتی می تواند به نقطه کانونی چشم نواز خانه شما تبدیل شود. چه سبک شما روستایی یا مدرن باشد، یک شومینه آجری یک ویژگی معماری برجسته است که می توانید با کمی تفکر خلاقانه آن را تغییر دهید یا تزئین کنید.در ادامه این مقاله ما ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی را بررسی خواهیم کرد.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی

ایده های جذاب شومینه آجری

دیوار آجری

این اتاق نشیمن مملو از ویژگی‌های معماری زیبایی است، از تیرهای سقف چوبی گرفته تا درگاه قوسی، اما شومینه آجری بزرگ و نمایان که بیشتر دیوار را اشغال می‌کند، ویژگی شگفت‌انگیز در این اتاق نشیمن است. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که چنین شومینه ای آجری در خانه خود دارید، می توانید با ساده نگه داشتن مبلمان و رنگ های برجسته اجازه دهید بدرخشد.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی

زیبایی تمام سفید

این ناهارخوری کوچک بسیار بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد زیرا دیوارهای سفید و شومینه تمام سفید فضا را روشن می کند. بافت های شومینه، از آجری که در اطراف آن قرار دارد تا سقف کشتی مانند بر روی شومینه، جذابیت و بافت را به اتاق می بخشد. برای اضافه کردن رنگ بدون شلوغی فضا، سبزی را از طریق گیاهان آپارتمانی و آثار هنری رنگارنگ اضافه کنید.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی

طرح شومینه آجری شیبدار

اگر سقف بلندی برای کار داشته باشید، آجرکاری شما می‌تواند تا انتها بالا برود تا فضای شما را جلوه دهد. شیب این سقف، این شومینه آجری را از حالت معمولی به خیره کننده تبدیل می کند، به خصوص در پس زمینه دیوار سفید.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی - طرح شومینه آجری شیبدار

افزودن عناصر منحنی

اگر از قبل یک شومینه آجری دارید که دوستش دارید، تزئین آن با لهجه های مناسب زیبایی طراحی آن را بیش از پیش افزایش می دهد. اگر اتاق نشیمن شما مملو از اشکال مربع یا مستطیل است، مانند این اتاق نشیمن با شومینه آجری و لهجه های مستطیلی بر روی دیوار، عناصر گرد یا منحنی را به اتاق اضافه کنید تا جلوه ظاهری را بگیرید.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی - افزودن عناصر منحنی

شومینه آجری قوسی به سبک مدیترانه ای

شومینه آجری نقطه کانونی عالی در هر خانه ای از جمله سبک مدیترانه ای است. در اینجا، رنگ‌هایی از رنگ سبز آبی به فضای نشیمن اضافه شده است؛ تا رنگ بیشتری داشته باشد که همچنان به شومینه اجازه می‌دهد کانون اصلی اتاق نشیمن باقی بماند.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی - شومینه آجری قوسی به سبک مدیترانه ای

شومینه آجری سیاه با قاب سفید

جفت کردن لهجه های سیاه و سفید یک کنتراست زیبا ایجاد می کند. در اینجا، یک شومینه آجری به رنگ مشکی رنگ آمیزی شده و با روکش سفید و فضای ذخیره سازی داخلی قاب ایجاد کرده است که طراحی این اتاق نشیمن خنثی را بهبود می بخشد.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی - شومینه آجری سیاه با قاب سفید

لهجه های مشکی برجسته

اولین چیزی که در این قسمت نشیمن توجه شما را به خود جلب می کند، شومینه زیبای آجری مشکی است. شومینه مشکی تمام لهجه های زیبای اتاق را به هم می زند، از دیوارکوب های صنعتی گرفته تا طرح روی بالش ها.

اگر تاریک و دراماتیک، زیبایی طراحی شخصی شماست، دلیلی وجود ندارد که سبک طراحی خانه شما منعکس کننده آن نباشد.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی

شومینه توکار

شومینه اصلی در این خانه به سبک صنعتی قبلاً یک آجر سفید زیبا با قفسه‌بندی داخلی بوده است، اما کاشی موجود در اجاق گاز نیاز به تعویض داشت. در اینجا، طراح کاشی قدیمی را با کاشی های سیاه بزرگ جایگزین کرد تا کنتراست زیبایی با شومینه و دیوارهای سفید ایجاد کند. این ترکیب حسی مدرن را به این خانه ییلاقی زیبا می بخشد.

ایده های شومینه آجری متناسب با هر نوع سبک طراحی - شومینه توکار

در متن بالا ایده های خاص و متنوع از شومینه آجری در دکوراسیون منزل را مطالعه کردید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید