09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

اختصاص دادن فضای خاصی از منزل به عنوان دفتر کار، ایده ای بسیار کاربردی برای انجام بهتر کارهای شما در داخل منزل است. چرا که نداشتن اتاق کار در بسیار ی از مواقع شما را از انجام وظایف خود دور می کند. در ادامه سعی داریم ایده هایی بسیار کاربردی و متفاوت را بیان کنیم که با توجه به مکان، بودجه و سبک طراحی مورد نظر خود اعم از سبک دکوراسیون روستیک، مدرن، مینیمالیست و...، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل

اتاق کار در منزل

بهره وری مناسب از نور در اتاق کار

قرار دادن میز کار به سمت پنجره یک نکته خیلی ساده اما کاربردی است. با انجام دادن این کار نور به داخل صفحه نمایش لپ تاپ و کامپیوتر شما نمی تابد و عملکرد شما را راحت تر می کند. همچنین موجب می شود تا از نور طبیعی خورشید بهره کافی را ببرید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - بهره وری مناسب از نور در اتاق کار

صرفه جویی در فضا

استفاده از میز دیواری ایده ای بسیار کاربردی برای اشغال کمترین فضا در اتاق کار شما می باشد. شما همچنین می توانید قفسات دیواری را در راستای میز خود نصب کنید و از آن ها استفاده لازم را ببرید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - صرفه جویی در فضا

استفاده از نشیمن مناسب

مناسب ترین نشیمن در طراحی اتاق کار، صندلی های با قابلیت تنظیم ارتفاع و جا به جایی می باشد. چرا که شما می توانید با تغییر وضعیت صندلی از خستگی خود بکاهید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - استفاده از نشیمن مناسب

طراحی روستیک دفتر خانه

استفاده از باکس های حصیری برای نگه داری اسناد و همچنین طراحی رویه صندلی ها به طرح پوست حیوانات جلوه ای دل نشین و روستیک به محل کار شما می بخشد.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - طراحی روستیک دفتر خانه

طراحی فانتزی و مدرن دفتر کار

استفاده از پالت رنگی مناسب می تواند در جلوه اتاق کار شما بسیار موثر باشد. به عنوان مثال ترکیب رنگ صورتی با طلایی براق، طرحی فانتزی و دخترانه را رقم زده است.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - طراحی فانتزی و مدرن دفتر کار

انتخاب مکان دنج در منزل به عنوان دفتر کار

می توانید گوشه ای از اتاق خواب خود، قسمتی از انبار و در صورت داشتن محل مناسب تمام فضای یک اتاق را به دفتر کار خود اختصاص دهید و با ایجاد دکوراسیونی مناسب به انجام کارهای روزمره خود بپردازید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - انتخاب مکان دنج در منزل به عنوان دفتر کار

طراحی مدرن اتاق کار

استفاده از رنگ های تیره، فضایی مدرن را برای شما رقم می زنند. برای دستیابی به طراحی مدرن در دکوراسیون خود قسمت های بزرگ مثل کتابخانه و شلف های دیواری را به رنگ سیاه یا آبی تیره در آورید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - طراحی مدرن اتاق کار

استفاده از آینه در دفتر کار

استفاده از یک آینه تمام قد می تواند فضای کار شما را بزرگ تر جلوه دهد. شما می توانید برای انتخاب آینه خود به سراغ طرح های قدیمی عتیقه بروید و طرحی روستیک در فضای کار خود ایجاد کنید. همچنین با استفاده از قاب چوبی ساده می توانید جلوه ای مدرن را رقم بزنید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - استفاده از آینه در دفتر کار

در این مطلب ایده های متفاوت و کارآمد را بیان کردیم که می توانید آن ها را در طراحی اتاق کار خود در منزل، به کار ببرید. گروه دکوراسیون روستیک لومه آماده خدمت رسانی در زمینه طراحی و اجرای نمونه های متناسب در اجرای دفتر کار دلخواه شما عزیزان خواهد بود.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید