09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

همانطور که در مقاله قبل بیان کردیم، وجود اتاق کار در منزل، عملکرد شما را حین انجام کار بهبود می بخشد. اتاق کار می تواند بسیار ساده و با کمترین میزان هزینه در فضای منزل شما پیاده سازی شود. در ادامه سعی داریم در تکمیل موارد قبل ایده ها و نمونه های متفاوتی از سبک های مختلف دکوراسیون را بیان کنیم تا بتوانید طرح دفتر کار دلخواه خود را انتخاب و پیاده سازی کنید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل

طراحی اتاق کار در منزل

استفاده از کاغذ دیواری در اتاق کار

کاغذ دیواری با پیش زمینه سفید و گل های رنگ روشن می تواند اتاق کار شما را بزرگ و دل باز جلوه دهد.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - استفاده از کاغذ دیواری در اتاق کار

گنجاندن فضای سبز در دفتر کار

شما می توانید با قرار دادن گیاهان و یا استفاده از تصویر آن ها فضایی شاداب و آرامش بخش به محل کار خود ببخشید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - گنجاندن فضای سبز در دفتر کار

ایجاد دکوراسیون روستیک در اتاق کار

استفاده از دیوارپوش های چوبی و قفسه چوبی مانند نمونه می تواند گوشه ای دنج و روستیک را برای دفتر کار شما رقم بزند.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - ایجاد طرح روستیک در اتاق کار

استفاده از پالت رنگی مناسب

رنگ های روشن و گرم در قسمت هایی خاص از اتاق کار شما ترفندی جالب و متفاوت است. در این اتاق از رنگ نارنجی روشن استفاده شده است.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - استفاده از پالت رنگی مناسب

سازماندهی لوازم و اسناد کاری

با استفاده از قفسات، کشوها و سایر نظم دهنده ها لوازم و پرونده های کاری خود را سازماندهی و مرتب کنید تا در مواقع لزوم به راحتی از آن ها استفاده کنید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - سازماندهی لوازم و اسناد کاری

رنگ آمیزی سقف دفتر کار

رنگ آمیزی سقف اتاق کار با رنگ های تیره مانند نمونه، فضای کار را جدی تر و جذاب تر جلوه می دهد. شما می توانید رنگ دیوارهای خود را هم رنگ سقف یا با رنگی متضاد رنگ آمیزی کنید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - رنگ آمیزی سقف دفتر کار

استفاده از دیوارهای منزل به عنوان فضای کاری

شما می توانید یک دیوار بلااستفاده را به یک فضای کاری کاربردی تبدیل کنید و از گوشه و کنار منزل خود نهایت بهره را ببرید. در طرح مقابل قسمتی از دیوار که در گوشه راه پله قرار دارد و بدون استفاده است برای طراحی محل کار استفاده شده است.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - استفاده از دیوارهای منزل به عنوان فضای کاری

طراحی فضای اختصاصی برای دفتر کار

قرارگیری میز کار در میان قفسات در گوشه ای از منزل علاوه بر اشغال کمترین فضا طرحی کاربردی است. شما با استفاده از این ایده می توانید از کمدها و قفسات طراحی شده نهایت استفاده را ببرید و در عین حال فضای کوچکی از منزل را به کار خود اختصاص دهید.

ایده های طراحی اتاق کار در منزل - طراحی فضای اختصاصی برای دفتر کار

در متنی که ارائه شد طرح ها و ایده های خاص و هنرمندانه که در طراحی اتاق کار به کار می روند، بیان کردیم. گروه دکوراسیون روستیک لومه همواره یاری رسان شما عزیزان در اجرای طرح های متناسب و کاربردی برای ایجاد دفتر کار در منزل می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید