09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

هنگامی که اتاق های نشیمن مربع شکل به خوبی تزئین شوند، می توانند به عنوان نقطه کانونی یک خانه به خوبی عمل کنند. اتاق هایی با هندسه مربع اگر از نظر بصری متعادل باشند و به طور استراتژیک با مبلمان و پالت رنگ مناسب تزئین شده باشند، توجه بصری را به خود جلب می کنند.

اما یافتن بهترین مبلمان و چیدمان استراتژیک آن در یک اتاق نشیمن مربع می تواند چالش برانگیز باشد. برای جلوگیری از نامتعادل شدن اتاق، در انتخاب و قرار دادن مبلمان دقت بیشتری لازم است. به طور پیش فرض، انتخاب مبلمانی که در اتاق های نشیمن مربع شکل به خوبی تزئین می شوند، تا حدودی محدود است.

در ادامه این مقاله ما ایده های چیدمان اتاق نشیمن مربعی بررسی می کنیم. این لیست بایدها و نبایدهای دکوراسیون اتاق نشیمن مربعی را به شما نشان می دهد.

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

باید ها و نباید های دکوراسیون اتاق نشیمن مربعی

کاناپه L شکل

اتاق نشیمن نمونه دارای یک کاناپه L شکل در یک طرف اتاق و یک میز بلند در سمت دیگر است. ترکیب میز دارای وزن بصری تقریباً مشابه نیمکت است. یک میز قهوه نسبتا کوچک به خوبی در لبه مبل قرار می گیرد. نتیجه یک اتاق متعادل است که راحت به نظر می رسد.

علاوه بر این، فضای بین کاناپه و میز بلند باعث می شود اتاق بسیار بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد.

علاوه بر این، این صاحب خانه با عمودی شدن از این فضا نهایت استفاده را برده است. کتاب‌ها در قفسه‌ای که نزدیک بالای اتاق قرار دارد، ردیف می‌شوند. این ویژگی به تعادل و زیبایی بصری فضا کمک می کند.

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

چیدمان حرفه ای فضای نشیمن

این اتاق نشیمن دارای دو صندلی راحتی در مقابل یک کاناپه دنج روستیک است. یک میز قهوه با اندازه متوسط در مرکز اتاق قرار دارد و یک فرش بزرگ قهوه ای تیره به یکپارچه شدن مبلمان در یک فضای منسجم کمک می کند.

نحوه چیدمان مبلمان در این اتاق نشیمن، آن را به فضای استراحتی دنج تبدیل می کند که حول گفتگوهای آرام متمرکز است. لامپ و گیاه بلند در گوشه ها کمک می کند تا نقطه کانونی اتاق نشیمن - کامل شود.

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

اتاق نشیمن مربع باز

اتاق نشیمن باز در عکس زیر نمونه ای از بهینه سازی فضای استراتژیک است. یک کاناپه L شکل کوچک، میز قهوه و مرکز سرگرمی قطعات اصلی این اتاق هستند. اما چیزی که این فضا را منحصر به فرد می کند آشپزخانه کوچک کنار دیوار مقابل است. وسایل آشپزخانه به خوبی در کنار هم قرار گرفته اند و فضایی منسجم و با مفهوم باز را فراهم می کنند که از نظر بصری چندان سنگین نیست.

کاناپه قهوه ای روشن نقطه کانونی بصری این اتاق است. به این ترتیب، این قطعه بازدیدکنندگان را به نشستن، گپ زدن و استراحت دعوت می کند.

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

اتاق نشیمن مربعی مدرن

در اتاق نشیمن نمونه مبلمان وزن بصری کمی دارد، به خصوص با وجود لوستر بزرگی که بر فراز فضا آویزان شده است. دیوار سبز کمی وزن بصری را اضافه می کند، اما اتاق کاملا متعادل به نظر نمی رسد.

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

سبک و چیدمان براق و مدرن

این اتاق نشیمن مربعی دارای یک کاناپه بلند کم ارتفاع است. یک میز قهوه خوری مربعی با اندازه متوسط بین کاناپه و صندلی های طرف دیگر اتاق قرار گرفته است. میز چوبی کوچک با لامپ در کنار میز تلویزیون کمی وزن بصری لازم را اضافه می کند.

تعادل کلی این اتاق نشیمن مربعی را می توان با جایگزینی صندلی های کوچک با صندلی های بزرگتر بهبود بخشید

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

اتاق نشیمن مربع مینیمال اما متعادل

نمونه زیر مفهوم طراحی اتاق نشیمن مینیمالیسم مدرن است. یک کاناپه خاکستری براق روبروی یک میز کنسول قرار دارد و یک میز جلومبلی کوچک به عنوان یک قطعه متحد کننده عمل می کند.

پالت رنگ خنثی این اتاق با پرده های قهوه ای روشن و نور طبیعی فراوانی که فضا را فراگرفته است، برجسته می شود.

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

اتاق نشیمن مینیمالیستی دنج و جالب

اتاق نشیمن مربعی نمونه، دارای رنگ‌های مینیمالیستی است. پلان کف باعث می شود سمت راست اتاق بیش از حد سنگین به نظر برسد، اما پرده هایی که در امتداد دیوار دور قرار دارند وزن بصری اضافه می کنند و به گره زدن دو طرف اتاق به هم کمک می کنند.

میز جلومبلی طلایی در کنار پنجره، وزن بصری مورد نیاز را به آن قسمت از اتاق اضافه می کند. از نقطه نظر تزئینی، رنگ طلایی کمک می کند تا رنگ آبی مبل را ملایم کند.

ایده های چیدمان در اتاق نشیمن مربعی

در متن بالا چند ایده و نکات کاربردی در تزئین اتاق نشیمن مربعی را بررسی کردیم.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد