09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

در گذشته استفاده از سبک مینیمال برای دکوراسیون منزل منجر به ایجاد دکوراسیون سردی در خانه می شد. با انجام تغییراتی در این سبک دکوراسیون می توان گرمای خانه را بیشتر نمود. در این مقاله سعی داریم نکاتی را متذکر شویم تا سبک مینیمال را به سبک دکوراسیون روستیک نزدیک تر نماییم تا ضمن زیباتر خانه دکور شده، بر گرمای آن نیز بیفزاییم.

نکاتی برای بهبود دکوراسیون مینیمال و گرم کردن آن

استفاده از فضای ساده و غنی در دکوراسیون مینیمال

زیرساخت و داخل اتاق و خانه خود را ساده ولی غنی نگه دارید. سعی کنید تمام اثاثیه و وسایل خانه را با هدف مشخص انتخاب نمائید. به دنبال ایجاد نمودن گرما با استفاده از پارچه ها و استفاده از تناژ رنگی غنی باشید. اجازه دهید بافت پارچه ها با شما سخن گویند و در سادگی و زیبایی دکوراسیون خودنمایی کنند.

نکاتی برای بهبود دکوراسیون مینیمال و گرم کردن آن

ترکیب دکوراسیون مینیمال با دکوراسیون روستیک

سبک مینیمالیز سبکی جهانی حاصل از هنر معماران و طراحان از ایتالیا گرفته تا استرالیا می باشد. این سبک با در نظر داشتن نیاز به دوری از تکنولوژی و بهره جویی از سادگی خانه منجر به ایجاد خلا هایی در منزل می شود. با استفاده از وسایل ساختارشکن مانند این میز جلوی مبلی می توان خلا ها را پر نمود. استفاده از دکوراسیون روستیک و وسایل و اثاثیه با طراحی زیبا و ویژه گرمای هر دکوراسیونی را بیشتر خواهد کرد.

نکاتی برای بهبود دکوراسیون مینیمال و گرم کردن آن

تقسیم بندی و چینش وسایل

خانه و محل کار باید محیطی خاص باشد تا نیازها و خواسته های جسمی، روانی و عاطفی ساکنین را پر نماید. تقسیم بندی و چینش وسایل در جای جای خانه می تواند متفاوت و با توجه به نیازهای ما انجام شود. برای مثال در این آشپزخانه تقسیم بندی فضای داخلی آن به صورت کاملا کارا و آرام بخش انجام شده است. برای اینکه این آرامش و یکنواختی آشپزخانه دکور شده با دکوراسیون مینیمال متعادل گردد، از کابینت هایی که به رنگ کرم استفاده شده است. حضور میز ناهارخوری باعث ایجاد گرما و دلپذیری در اثر ایجاد جمع دوستانه شده است.

نکاتی برای بهبود دکوراسیون مینیمال و گرم کردن آن

استفاده از وسایل با بیشترین کاربرد

طراحی دکوراسیون مینیمال با کمترین عناصر حس زنده بودن را القا می کند. می توان بسیاری از وسایل و اثاثیه اضافه خانه را با اثاث پرکاربردتر جایگزین کرد. به طور مثال در این اتاق خواب با گذاشتن این نشمین که بسیار کوچک و کم جا می باشد علاوه بر زیبایی بر کارایی وسایل اتاق افزوده شده است. همچنین از سردی طراحی مینیمال با حضور این نشمین روستیک کم شده است و گرمای این طراحی بیشتر شده است.

در این مقاله سعی شده که به شما عزیزانی که به دنبال استفاده از طراحی مینیمال می باشید کمک نماید تا با استفاده از چهار نکته ارائه شده بتوانید طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود را هم گرم و هم مینیمال طراحی نمائید. امید است این مقاله توانسته باشد برای شما عزیزان مثمر ثمر واقع شده باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد