09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

چوب یک متریال طراحی داخلی سنتی، روستیک، زیبا و همیشه مدرن است. با چوب‌های نرم و چوب‌های سخت، تنوع رنگ‌ها، الگوهای دانه‌ها و بافت‌ها می‌توان هر سلیقه‌ای را خشنود کرده و هر سبک طراحی داخلی را ایجاد کرد.

مبلمان چوبی، طرح های دیوار، سقف و ایده های کف چوبی بسیار دیدنی و گرم به نظر می رسند. نکته منفی هزینه است. بسیاری از پروژه های نجاری، که عمدتاً از چوب های سخت گران قیمت و انواع چوب های عجیب و غریب برای برجسته کردن طراحی داخلی مدرن استفاده می کنند، می توانند پرهزینه تر باشند.

در این مقاله مجموعه ای از الگوهای مختلف دانه چوب، رنگ ها و بافت ها، و ایده های طراحی داخلی مدرن برای الهام گرفتن وجود دارد. محبوب ترین انواع چوب عبارتند از بلوط، راش، کاج، گیلاس، توسکا، افرا، گردو، صنوبر، توس، ماهون و ساج. هر کدام از این چوب ها ظاهر و خواص منحصر به فردی دارند.

بهترین چوب در طراحی داخلی

انواع چوب مناسب برای طراحی داخلی

چوب بلوط

چوب بلوط برای ایده های مبلمان مدرن و کفپوش مناسب است. بلوط بادوام است و در انواع قرمز و سفید موجود است. این دانه الگوهای زیبایی ایجاد می کند که طراحی داخلی کلاسیک و مدرن را تقویت می کند.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب بلوط

چوب راش

چوب راش همه کاره، ماندگار و زیبا است. رنگ زرد کرمی و رنگ های قهوه ای مایل به زرد گرما و روشنایی را به طراحی داخلی مدرن می بخشد. مواد چوب راش انعطاف پذیر هستند و برای طراحی مبلمان مدرن در قالب های نواری خیره کننده استفاده می شود.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب راش

چوب کاج

چوب کاج یک نوع ارزان و در دسترس است. چوب کاج که برای طراحی داخلی و دکوراسیون عالی است، عطر و بوی منحصر به فردی را به خانه ها می آورد و اتاق های گرم و روستیک ایجاد می کند.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب کاج

چوب گیلاس

چوب گیلاس یک نوع چوب رایج برای طراحی و دکوراسیون داخلی مجلل است. مبلمان و درهای زیبا از چوب گیلاس با افزایش سن زیبا می شوند. قیمت گیلاس زیاد است، اما ظاهر فوق العاده و رنگ تیره آن ارزشش را دارد.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب گیلاس

چوب گردو

چوب گردو رنگ های قهوه ای غنی را وارد طراحی و دکوراسیون داخلی می کند. مبلمان انحصاری و گران قیمت از چوب گردو فوق العاده به نظر می رسند و به طراحی داخلی روستیک و معاصر لهجه های عالی می بخشند.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوی گردو

چوب توسکا

مبلمان، تزئینات، طراحی درها و پنجره های چوبی توسکا با رنگ های طلایی دلپذیر، بافتی نرم و ظاهری روشن به فضای داخلی خانه می بخشد. برای طراحی و دکوراسیون اتاق کودک ایده آل است، قطعات مبلمان چوبی توسکا گرم، جذاب و راحت هستند.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب توسکا

چوب افرا

چوب افرا در انواع نرم و سخت موجود است. هر دو بهتر از بسیاری از چوب ها لکه دار می شوند و کف چوبی زیبا و مبلمانی را ایجاد می کنند که قیمت کمتری دارند.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب افرا

چوب کاج اروپایی

چوب کاج اروپایی دارای بافت و نقوش دانه ای منحصر به فرد است. چوب کاج اروپایی مقاوم در برابر رطوبت و قوی، در طراحی داخلی مدرن جذاب و مجلل به نظر می رسد. کاج اروپایی که برای تیرهای سقفی، مبلمان اتاق و سازه های دیواری مناسب است، رنگ روشن و ویژگی منحصر به فردی را به طراحی داخلی می بخشد.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب کاج اروپایی

چوب خاکستر

چوب خاکستر ماده ای کم رنگ تا سفید با دانه ای مستقیم است. کفپوش چوبی خاکستر و عناصر معماری قوی و بادوام هستند و رنگ طلایی روشن را با طراحی داخلی و دکوراسیون مدرن ترکیب می کنند.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب خاکستر

چوب توس

چوب توس در انواع زرد و سفید موجود است. چوب توس نسبت به سایر چوب های سخت قیمت کمتری دارد و شبیه افرا است. مبلمان چوبی توس زیبا و جذاب است.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب توس

چوب هامون

چوب ماهون یک متریال عالی برای طراحی مبلمان و درب است. چوب ماهون مبلمان و درهای زیبایی را با رنگ قرمز عمیق و دانه های مستقیم خود تولید می کند که طراحی داخلی را زیبا می کند و به فضاهای زندگی ظاهری منحصر به فرد و گران می دهد.

بهترین چوب در طراحی داخلی - چوب هامون

چوب صنوبر

چوب صنوبر یکی از انواع چوب کم هزینه است. چوب صنوبر چوب سخت تری است. مبلمان صنوبر مقرون به صرفه و منحصر به فرد است، به ویژه در رنگ آمیزی عالی به نظر می رسد.

در متن بالا انواع چوب مناسب در طراحی دکوراسیون داخلی منزل را مطالعه کردید.

اگر از زیبایی کفپوش ها، درها و مبلمان اتاق با چوب طبیعی قدردانی می کنید، انواع چوب، رنگ ها، بافت و الگوهای دانه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مبلمان چوبی را به فضای داخلی خانه خود بیاورید. مبلمان چوبی، لوازم دکوری، وسایل روشنایی و ویژگی‌های معماری، طراحی و دکوراسیون داخلی را غنی می‌کنند. همچنین گرما و آرامش را با ایده‌های خلاقانه و ظاهر همه‌کاره در فضاهای زندگی ترکیب می‌کنند.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید