09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

عناصر روستایی جان می بخشند و به دکوراسیون سنتی علاقه بصری می بخشند.

تلاش برای ترکیب عناصر دکوراسیون سنتی و روستایی می‌تواند حتی با تجربه‌ترین طراحان خانه را دچار مشکل کند. تزئینات سنتی با تقارن، انتخاب رنگ‌های کم‌رنگ و چوب‌های غنی و تیره نمایان می شوند، در حالی که تزئینات روستایی هم در مبلمان و هم در مکان‌گذاری غیرمنتظره‌ هستند. اما آنها می توانند با هم ترکیب شوند. در ادامه این مقاله نکات کلی در خصوص ترکیب دکوراسیون روستیک با دکوراسیون سنتی را بررسی می کنیم.

ترکیب دکوراسیون روستیک با دکوراسیون سنتی

نحوه ترکیب دکوراسیون روستیک با دکوراسیون سنتی

المان ها

قطعات برجسته، بزرگ یا کوچک، به جذابیت بصری می افزایند و عناصر طراحی روستایی و سنتی را با هم ترکیب می کنند. از قطعات سنتی در اتاق های روستایی و از قطعات روستایی در اتاق های سنتی برای شخصی سازی فضای خود استفاده کنید. یک بوفه عتیقه بزرگ در یک اتاق غذاخوری روستایی گم می‌شود، اما وقتی در یک اتاق غذاخوری سنتی قرار می‌گیرد خودنمایی می‌کند. به طور مشابه، یک مبل سنتی بزرگ، راحتی را در یک اتاق نشیمن روستایی می‌افزاید. مجموعه‌ای از عناصر روستایی یا سنتی بسازید که در طول زمان قابل تنظیم باشند. یک قفسه کتاب را با قاب‌های عکس ساخته شده از چوب اصلاح‌شده تزئین کنید یا نقاشی‌هایی با قاب طلایی را در راهروی روستایی خود به نمایش بگذارید.

ایجاد فضای اختصاصی

وقتی به سادگی نمی توانید دو سبک را در یک اتاق به طور منسجم ادغام کنید، بهتر است یک اتاق را تقسیم کرده و به یک سبک خاص اختصاص دهید. اتاق‌های خاص به راحتی به دکوراسیون سنتی می‌آیند، مانند اتاق غذاخوری با دیوارهای کرم رنگ، میز ناهارخوری رسمی و بوفه‌های همسان. یک لوستر روی میز به نور و جذابیت بصری می افزاید، در حالی که یک فرش گلیم رنگارنگ در زیر پا فضا را محیا می کند. خانه را با اثاثیه راحت، میز قهوه‌خوری با لبه‌های فرسوده و هنر دیواری متنوع با هنرهای عامیانه و نقاشی‌های قاب‌دار کودکانه بپوشانید. لامپ های نامتناسب اما مکمل، هم اندازه یا هم رنگ، و پنجره های ساده اتاق را کامل می کنند.

کفپوش

کفپوش چوبی بر طرح دکوراسیون شما تاکید می کند، خواه روستایی، سنتی یا هر دو باشد. الوارهای احیا شده مکمل دکوراسیون روستیک هستند و در مناطق پرتردد مانند راهروها و آشپزخانه ها، جایی که بریدگی ها و فرورفتگی های اجتناب ناپذیر زیبایی کف را افزایش می دهند، مفید است. از کفپوش ها استفاده کنید تا چیزی غیرمنتظره به اتاقی با زیبایی اولیه اضافه کنید. به عنوان مثال، یک کف چوبی روستایی کهنه و خاکستری، اتاقی را با طرح تزئینات سنتی را نرم می کند، در حالی که یک کف چوبی سنتی صیقلی، زرق و برق ظریفی را به فضای روستایی می بخشد.

دیوارها

هنگامی که نمی توانید کفپوش را تغییر دهید، انرژی خود را به جای آن بر روی عناصر طراحی برای دیوارها متمرکز کنید. پانل های چوبی انتخابی با تطبیق پذیری بالا است. پانل‌هایی را با رنگ‌های چوبی کلاسیک و طبیعی از گردو و گیلاس را برای سبک سنتی یا چوب‌های فرسوده یا چیزی مشابه را برای سبک روستیک انتخاب کنید. لازم نیست که پانل ها عمودی باشند. از پانل های افقی می توان برای ایجاد یک دیوار برجسته مناسب برای هر دکور استفاده کرد.

در متن بالا چند شیوه تاثیرگذار برای ترکیب دو سبک محبوب روستیک و سنتی را بیان کردیم.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید