09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

اجازه ندهید اتاق نشیمن کوچک سبک دکوراسیون منزل شما را اعم از سبک روستیک، مدرن، کلاسیک و ...، تحت تاثیر قرار دهد. فضای شما هر چقدر هم کوچک باشد، می تواند شیک به نظر برسد چه مالک باشید و چه خانه را اجاره کرده باشید.

در این مقاله ایده ها و ترفندهای مختلف تزئین اتاق نشیمن کوچک را مطالعه خواهید کرد.

تزئین اتاق نشیمن کوچک

ایده های تزئین اتاق نشیمن کوچک

استفاده از زوایای عجیب و غریب

تزئین یک اتاق نشیمن با شکل ناجور و عجیب گیج کننده است. اما هیچ مکانی برای ایجاد دکوراسیونی زیبا نا مناسب نیست.

می توانید یک دیوار عجیب و غریب را به یک نقطه کانونی تبدیل کنید. صاحب این آپارتمان فضای عمودی اطراف درب اتاق خواب خود را به یک دیوار گالری تبدیل کرده است.

مبل را کجا قرار دهید؟ انتخاب کاغذ دیواری با الگوی پررنگ می تواند یک نقطه مرکزی را ایجاد کند.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | استفاده از زوایای عجیب و غریب

استفاده ازپارچه های خاص برای رو مبلی

یک اتاق نشیمن را با پارچه های خاص جذاب تر کنید. در این طراحی کوسن ها با طرح گلیم و رو مبلی مخملی جلوه ای جذاب را رقم زده است.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | استفاده ازپارچه های خاص برای رو مبلی

اسنفاده از لوازم خاص و متنوع

قفسه به شکل دوچرخه به عنوان یک دیوار آویز تزئینی به زیبایی عمل می کند. ایده هوشمندانه دیگر میز تلویزیون دیواری است که باعث میشود از فضا نهایت استفاده را ببرید. کشوهای داخلی آن فضای خوبی برای ذخیره سازی فراهم می کند. توجه به جزئیات مختلف و سبک های دکوراسیون، از چاپ های رنگارنگ گرفته تا مبلمان، یک طرح منحصر به فرد را رقم می زند.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | اسنفاده از لوازم خاص و متنوع

تغییر فضای اتاق نشیمن

اگر اتاق نشیمن شما فاقد جزئیات معماری است، ایجاد یک جلوه ارزان قیمت و منحصر به فرد بدون انجام یک بازسازی پرهزینه، آسان است. با ایجاد یک دیوار مشخصه مانند این دیوار، سبک شخصی خود را به نمایش بگذارید که اتاق شما را به یک نقطه کانونی چشم نواز تبدیل می کند.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | تغییر فضای اتاق نشیمن

استفاده از طرح های عمودی دیوار

اگر سقف ما کوتاه است، پس در خانه نمونه به دیوارها خوب نگاه کنید. راه راه های ظریف و عمودی باعث می شود سقف کوتاه در این اتاق نشیمن جمع و جور بالاتر به نظر برسد.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | استفاده از طرح های عمودی دیوار

ایجاد اتاق نشیمن لوکس

اتاق نشیمن کوچکی که در این آپارتمان طراحی شده است، جلوه ای شیک و سلطنتی دارد. یک پالت رنگی خاکستری نقره ای زمینه ای برای یک لایه از لوازم جانبی زیبا با رنگ های غنی و پارچه های پررنگ فراهم می کند. پرتره سفارشی با کشیدن چشم به سمت بالا، فضای اتاق را بزرگتر می کند.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | ایجاد اتاق نشیمن لوکس

استفاده از شکاف پشت مبل در اتاق نشیمن کوچک

افزودن یک قفسه کتاب یا میز در پشت مبل یک روش هوشمندانه و موثر برای افزودن علاقه بصری و ذخیره سازی به اتاق نشیمن است. در این طرح، رنگ های روشن و یک پنجره بزرگ نیز به حداکثر رساندن فضای ظاهری کمک می کنند.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | استفاده از شکاف پشت مبل در اتاق نشیمن کوچک

استفاده از طراحی نوجوان پسند

اینجا یک اتاق نشیمن نوجوان است که سبک شیک و زیبایی را به خاطر رنگ های روشن، مبلمان سفید و جزئیات روستیک به زیبایی نشان می دهد. این طراحی دارای یک صندلی راحتی و یک لوستر جذاب است.

تزئین اتاق نشیمن کوچک | استفاده از طراحی نوجوان پسند

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید