09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

دکوراسیون روستیک در واقع استفاده از متریال موجود در طبیعت با همان جلوه طبیعی و قدیمی می باشد. چوب یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون روستیک است. در خصوص استفاده از چوب در دکور روستیک ممکن است چب احیا شده و چوب روستیک اشتباه گرفته شوند. در این مقاله سعی داریم تفاوت بین چوب بازسازی شده و روستیک را بیان کنیم تا دید گسترده تری پیدا کنید.

تفاوت بین چوب بازسازی شده و روستیک

چوب احیا شده چیست؟

چوب احیا شده چوبی است که از یک سازه قدیمی گرفته شده و برای چیز دیگری استفاده شده است؛ خواه کفپوش چوبی یا مبلمان کامل جدید بازسازی شده باشد. چوب احیا شده گذشته ای دارد و برای رفع نیاز روزافزون امروزی به روشهای سازگار با محیط زیست بازیافت و مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.

چوب روستایی چیست؟

چوب روستیک یا چوب آسیب دیده چوب جدیدی است که به طور مصنوعی آسیب دیده و/یا هوازدگی شده است تا قدیمی به نظر برسد. تکنیک‌های کهنه کاری اغلب شامل گذاشتن سوراخ‌های میخ روی تخته‌ها، ایجاد علامت‌های اره‌ای دایره‌ای برای تکرار تکنیک‌های چوب‌برداری قدیمی، یا افزودن پتینه به چوب به‌گونه‌ای است که به نظر برسد که در طی چندین دهه استفاده از آن کهنه شده است. تخته‌های چوبی روستایی کهنه کاری شده شبیه به هم به نظر می‌رسند زیرا فرآیند یکسانی برای همه آنها اعمال می‌شود. این یک ظاهر یکنواخت را در سراسر تخته های چوبی مشاهده میکنید.

تفاوت بین چوب بازسازی شده و روستیک

مقایسه چوب احیا شده با چوب روستایی

ایجاد مبلمان چوبی بازسازی شده هنری است که هر بار نتایج زیبایی را ارائه می دهد. پس از استفاده قبلی، همه مبلمان چوبی بازسازی شده ظاهری منحصر به فرد و داستان خاص خود را پشت سر دارند. هیچ دو قطعه یکسان نیستند و همه آنها ویژگی خاصی دارند. یکی از بهترین چیزها در مورد مبلمان بازسازی شده این است که می تواند با هر سبکی در یک خانه، دفتر، کافه یا رستوران - معاصر یا سنتی - سازگار شود.

تخته های بازسازی شده به هم متصل می شوند تا تمام مبلمان را تشکیل دهند، خواه میز ناهار خوری، میز جلو مبلی، نیمکت، میز... زمانی که هر قطعه با عشق به اندازه گیری با دست بازسازی می شود، امکانات بی پایان است.

چوب بازیافتی که سال‌ها قبل از استفاده به عنوان مبلمان مورد استفاده قرار گرفته شده، با محیط اطراف خود سازگار است، که معمولاً به این معنی است که چندین بار منقبض و منبسط شده است، به طور کامل خشک می‌شود و خطر تاب برداشتن و شکافتن آن کاهش می‌یابد.

علاوه بر این، چوب اصلاح شده معمولاً بسیار قدیمی تر از درختان جوانی است که برای تولید مبلمان قطع می شوند. این برای استحکام قطعات مبلمان بازیافتی عالی است زیرا دانه ها به طور کلی بسیار متراکم تر هستند - باعث می شود چوب کمتر در معرض ترک خوردن و خرد شدن باشد.

رنگ‌ها و پتینه‌های غنی که مشخصه چوب احیا شده هستند را فقط می‌توان از طریق هوازدگی و پیری مداوم داشت. حتی بیشتر، سوراخ های قدیمی میخ، گره ها و عیوب طبیعی خود چوب به ویژگی منحصر به فرد چوب احیا شده می افزاید.

حتی اگر منشأ دقیق چوب میز خود را ندانید، این واقعیت که هدف کاملاً متفاوتی در نیمه اول عمر خود داشته است، به خودی خود داستان ارزشمندی است.

در متن بالا تفاوت های میان چوب قدیمی و احیا شده و چوب روستیک را که اغلب اشتباه گرفته می شوند را بررسی کردیم.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید