09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

شاید فکر کنید ژاپن و اسکاندیناوی نقاط مشترک زیادی ندارند، اما وقتی صحبت از عناصر طراحی می شود بیشتر از آنچه فکر می کنید شبیه به هم هستند. زیبایی شناسی هر یک بر سادگی، عناصر طبیعی و روستیک و راحتی تمرکز می کند. بنابراین تعجب آور نیست که شاهد هستیم طراحان بیشتری هر دو ظاهر را با هم ترکیب کرده و آن را "ژاپندی" (معروف به ژاپنی و اسکاندی) می نامند. در ادامه این مقاله مفصلا به تلفیق سبک دکوراسیون ژاپنی و اسکاندیناوی می پردازیم.

تلفیق سبک دکوراسیون ژاپنی و اسکاندیناوی

طراحی ژاپندی چیست؟

طراحی ژاپندی ترکیبی از قابلیت های اسکاندیناوی و مینیمالیسم روستایی ژاپنی است تا احساس هنر، طبیعت و سادگی را ایجاد کند. این ادغام ترکیب کاملی از عملکرد و فرم را ایجاد می کند و بر خطوط تمی ، فضاهای روشن و رنگ های روشن تمرکز می کند.

عناصر ژاپندی چیست؟

تلفیق کامل طرح ژاپنی و اسکاندیناوی بر طرح های مینیمالیستی تمرکز دارد که از نظر زیبایی در عین حال بسیار کاربردی هستند.

سبک های ژاپندی دارای هنرهای زیبا با تمرکز بر روی قطعات با کیفیت و دست ساز و بر روی ساختارهای ارزان قیمت و دور ریختنی هستند.

مچنین رنگهای خنثی و رنگهای متنوعی را برای تکمیل مبلمان و لوازم جانبی ژاپندی خواهید دید. پالت های رنگی ملایم معمولاً انتخاب می شوند و هنگامی که رنگ های روشن تر به کار گرفته می شوند، به طور معنی دار و ظریف به چشم میخورد.

تلفیق سبک دکوراسیون ژاپنی و اسکاندیناوی

سبک های ژاپندی اغلب بر پایداری تأکید می کنند. رواج مواد طبیعی و طرح های ساده آن را به یک سبک دکوراسیون روستیک عالی تبدیل کرده است. با توجه به اینکه مصرف کنندگان بیشتر به دنبال زیبایی شناسی و محیط زیست هستند، محبوبیت ژاپندی تعجب آور نیست.

چگونگی تلفیق سبک های ژاپنی و اسکاندیناوی

طراحی اسکاندیناوی مفهومی ازنمای دنج در طراحی دکوراسیون است و در چند سال گذشته محبوبیت فزاینده ای پیدا کرده است. اساساً، خانه شما باید پناهگاه شما باشد و هر بار که از در ورودی خانه عبور می کنید، احساس راحتی کنید.

سبک های طراحی ژاپنی و اسکاندیناوی بسیار خوب با هم کار می کنند زیرا هر دو ریشه در مینیمالیسم و راحتی دارند. زیبایی شناسی مشترک این دو در کنار هم قرار می گیرد تا سبکی را ایجاد کند که هم آسان باشد و هم پیچیده.

هر جا که این دو رویکرد از هم جدا شوند، تفاوت های آنها در واقع مکمل یکدیگر است.

تلفیق سبک دکوراسیون ژاپنی و اسکاندیناوی

چگونه می توانیم دکور خود را به سبک ژاپندی تزئین کنیم؟

اگر از طرفداران مینیمالیسم هستید، به احتمال زیاد آزمایش سبک ژاپندی را شروع کرده اید. برای بازی واقعی با این ظاهر، روی مواد طبیعی مانند چوب های ناتمام یا قطعات بامبو تمرکز کنید که احساس طبیعت و زیبایی ساده را به ارمغان می آورند. از رنگ های خاموش با تناژسبز کم رنگ یا آوردن گیاهان و سبزی به خانه استفاده کنید تا حس زندگی در فضای باز به شما دست دهد.

کاهش درهم ریختگی نیز کلید دستیابی به سبک ژاپندی است. این طراحی زیبایی بر خطوط تمیز و فضاهای باز تمرکز دارد. اما اگر خانه کوچکی دارید و برای یافتن ظاهر مینیمالیستی تلاش می کنید، سبک "مینیمالیسم مصنوعی" را با ظروف طبیعی مانند جعبه و سبد، بدنه داخلی یا صفحه نمایش های تاشو امتحان کنید تا موارد اضافی را پنهان کرده و فضای خود را بدون بهم ریختگی حفظ کنید.

برای به دست آوردن نمایی جذاب، از زیبایی طرح اسکاندی با بافت گرم و قطعات نرم استفاده کنید و در عین حال زیبایی ظرافت دکوراسیون ژاپنی را حفظ کنید. در حالی که هر دو سبک بر فایده گرایی تمرکز دارند، مهم است که احساس آرامش ذن مانند را در فضای خود حفظ کنید.

در متن بالا با سبک جدید و نو ظهور ژاپندی آشنا شدید. اگرچه دکوراسیون ژاپنی و اسکاندی چیز جدیدی نیستند، اما ترکیب این دو مطمئناً طی چند سال آینده روند رو به رشدی خواهد داشت.

گروه دکوراسیون روستیک لومه همواره یاری رسان شما عزیزان در ایجاد طرح های دلخواهتان خواهد بود.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید