09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

حدود دویست سال پیش، پیشگامان از آنچه در طبیعت پیدا می کردند برای تهیه غذا، پناهگاه و لباس خود استفاده می کردند. سبک روستیک یا روستایی، فراخوانی است به روزهای اولیه، که تمدن و طبیعت به هم وابسته بودند. با الهام از طبیعت، سبک روستیک در برگیرنده اجزای موجود در طبیعت به صورت ساده، خام و ناهموار می باشد. در این مقاله سعی داریم به شما نشان دهیم چگونه می توانید فضایی دنج را با بهره گیری از سبک روستایی، چه در کوهستان، چه در حومه شهر یا حتی در وسط شهر، در منزل خود ایجاد کنید.

دکوراسیون روستیک

ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل

استفاده از مواد طبیعی

دکوراسیون روستیک از مواد موجود در طبیعت مانند چوب خام و سنگ استفاده می کند، تا عناصر بیرون از منزل را به داخل بیاورد. این قطعات در مبلمان و لوازم جانبی و همچنین در طراحی ساختاری مورد استفاده قرار می گیرند. به جای استفاده از کاغذ دیواری و رنگ های روشن برای بیان طرح های روستیک، از چوب و سنگ استفاده می کنند تا به دیوارهای داخلی، بافت و ابعاد بدهند.

ایجاد دکوراسیون روستیک | استفاده از مواد طبیعی

ایجاد نمایی قدیمی

در حالی که بسیاری از سبک ها ظاهری براق و جدید را نشان می دهند، اما طراحی روستیک گذشته را در آغوش می گیرد. این زیبایی شناسی خانگی، مبلمان و وسایل را با ظاهری دوست داشتنی به نمایش می گذارد و آن ها را به یک زمان هنری تر در تاریخ متصل می کند. اگر در منزل خود به دنبال ایجاد فضایی دنج هستید، به جای استفاده از سطوح درخشان و براق، از فلز های چکش خورده یا لکه دار استفاده کنید. چوب های قدیمی موجود در انبار، چارچوب های قدیمی پنجره ها، تخته های شیشه ای موج دار و... را با تکه های جدید به صورت هدفمند ترکیب کنید تا وسایلی به سبک روستایی را ایجاد نمایید.

ایجاد دکوراسیون روستیک | ایجاد نمایی قدیمی

استفاده از مبلمان مستحکم

به طور کلی در دکوراسیون روستیک، از مبلمان بزرگتر و سنگین تری استفاده می کند که به جای ظریف بودن، قابل توجه و استوار به نظر برسد. میز و صندلی های چوبی محکم برای یک اتاق نهارخوری مناسب هستند. در حالی که برای مبلمان اتاق نشیمن، اغلب قاب های چوبی محکم را با کوسن ها و پارچه های راحت اما ساده جفت می کنند. تخت های چوبی اسپرت یا تخت هایی با قاب آهنی ساده را با رو تختی سنتی وصله دار پوشش می دهند تا نمایی روستیک را ایجاد کنند.

ایجاد دکوراسیون روستیک | استفاده از مبلمان مستحکم

بازیابی مواد استفاده شده

سبک روستیک ارتباط ما با گذشته را بررسی می کند. وسایل قدیمی مانند سطل شیردوشی، فرو رفتگی های چوبی، پمپ های آب، جعبه های خالی، بطری های پیچ خورده و کتاب های عتیقه را می توان دوباره به عنوان سینک، قفسه، لامپ و سایر وسایل، دوباره مورد استفاده قرار داد. در این نمونه، طراح از یک تنه قدیمی به صورت دو بلوک خرد شده به عنوان میز های عسلی استفاده کرده است. استفاده از اشیای عتیقه برای اهداف مدرن، تنها راهی است که سبک روستیک را به تاریخ ما متصل می کند.

ایجاد دکوراسیون روستیک | بازیابی مواد استفاده شده

در مقاله فوق سعی کردیم پیشینیه سبک روستیک و همچنین مواردی اساسی و مهم را برای ایجاد دکوراسیون روستیک بیان کنیم. با دانستن این نکات و به کارگیری سبک روستیک در فضای منزل، می توانید طبیعت زیبا را در محل زندگی خود، به ارمغان آورید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.