09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

همانطور که در مقاله قبل اشاره کردیم، سبک روستیک در برگیرنده اجزای موجود در طبیعت به همان صورت ساده و خام می باشد. در مقاله پیش بیان نمودیم که چگونه می توانید دکوراسیون روستیک را در فضای منزل خود، با استفاده از مواد طبیعی، بازیابی مواد استفاده شده، ایجاد نمای قدیمی و استفاده از مبلمان مستحکم ایجاد نمایید. در ادامه سعی داریم با تکمیل موارد قبل، به شما کمک کنیم دکوراسیونی فوق العاده به سبک روستیک در منزل خود ایجاد نمایید و حس طبیعت را در محل زندگی خود به ارمغان آوردید

دکوراسیون روستیک

ایجاد دکوراسیون روستیک در منزل

استفاده از شومینه

شومینه با سوزاندن چوب، حس قدیمی بودن و در دل طبیعت بودن را برای شما القا خواهد کرد و نشانه ای از سبک روستیک می باشد. در گذشته شومینه نور و گرما خانه را تامین می کرد و همچنین در ایجاد گرما برای پخت و پز نقش مهمی داشت. در مرکز اتاق های سبک روستیک اغلب از اجاق گاز یا شومینه استفاده می شود که تعادل کاملی بین استحکام سنگ و گرمای دنج آتش ایجاد می کند.

ایجاد دکوراسیون روستیک | استفاده از شومینه

استفاده از پنجره های بزرگ

از آنجا که در سبک روستیک همه چیز در ارتباط با در آغوش گرفتن فضای باز است، طبیعی است که پنجره های بزرگ در این دکوراسیون استفاده شود. با استفاده از این پنجره ها نور خورشید و ویژگی های طبیعت جزئی از خانه خواهد شد. اگر منظره بیرون در فصای خانه شما نقشی ایفا نکند، نور طبیعی که وارد خانه می شود، ارتباطی خاص بین فضای داخل و بیرون ایجاد می نماید و به مکان های تاریک روشنی می بخشد.

ایجاد دکوراسیون روستیک | استفاده از پنجره های بزرگ

استفاده از رنگ های طبیعی و گرم

هنگام انتخاب رنگ برای تزیین منزل، از رنگ های گرم و طبیعی مانند کاراملی، شکلاتی و سبز استفاده نمایید. چوب های ضمخت و سنگین و همچنین سنگ ها را با رنگ های سفید و کرم رنگ آمیزی کنید. همچنین می توانید از رنگ های متفاوت تری مثل قرمز مایل به قهوه ای، زرد طلایی یا آبی تیره استفاده نمایید و جلوه ای دو چندان به دکوراسیون خود ببخشید.

ایجاد دکوراسیون روستیک | استفاده از رنگ های طبیعی و گرم

استفاده از لوازم جانبی با الهام از طبیعت

سبک روستایی اغلب از طبیعت الهام می گیرد. استفاده از شاخ های گوزن به صورت طبیعی و مصنوعی، فرش های خز دار، منبت های چوبی و پوست حیوانات مواردی از این نمونه ها هستند که طبیعت را در فضای خانه، به ارمغان می آورند. البته می بایست همواره به طبیعت احترام گذاشت و حیوانی را به خاطر استفاده تزئینی برای منزل از بین نبریم.

ایجاد دکوراسیون روستیک | استفاده از لوازم جانبی با الهام از طبیعت

استفاده از منسوجات ناهموار

پیشگامان ما در هنگام استفاده از منسوجات بیش تر از مد، به کارایی آنها توجه داشتند. آن ها برای تهیه لباس، پتو، بالش و پشتی و فرش از این منسوجات استفاده می کردند. به عنوان نمونه با الهام از این طرح ها، سبک روستایی از مواد مختلفی برای پارچه ملحفه مانند، پشم، چرم های طبیعی و مصنوعی که بر روی پارچه های نرم تر و شفاف تر قرار می گیرد، استقبال می کند. فرش های بافته شده و لحاف های وصله دار یا طرح های کلاسیک، خاطره و مکان ساده تری را تداعی می کنند.

ایجاد دکوراسیون روستیک | استفاده از منسوجات ناهموار

در این مقاله سعی نمودیم در ادامه مقاله پیش شما را با سبک روستیک و ویژگی های آن آشنا کنیم. همچنین به بررسی مواردی پرداختیم که با استفاده از آن ها می توانید دکوراسیون روستیک را در هر جای منزل خود پیاده کنید و فضایی دنج را در محل زندگی خود ایجاد نمایید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.