09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

دکوراسیون روستیک با عواملی همچون طبیعی بودن و بکر و ناب بودن شناخته می شود که سبک های دکوراسیون دیگری نیز هستند که همچون سبک روستیک، این خصوصیات را داشته باشند. در این مقاله تعدادی از این سبک ها رو برای شما معرفی خواهیم کرد.

1- دکوراسیون روستیک به سبک جنوب غربی

2- دکوراسیون روستایی

3- دکوراسیون کلبه ای/ کابینی

4- دکوراسیون به سبک غربی (وسترنی)

5- دکوارسیون داخلی به سبک مزرعه های غربی

دکوراسیون روستیک

دکوراسیون سبک جنوب غربی

دکوراسیون به سبک جنوب غربی انواعی دارد که شامل موارد زیر می گردد:

• دکوراسیون اسپانیایی

• دکوراسیون مکزیکی

• دکوراسیون آمریکای اصیل

طراحی دکوراسیون سبک جنوب غربی شامل استفاده فراوان از رنگ های خاکی، پارچه های رنگین و محصولات ساخت دست می باشد. در این سبک دکوراسیون از کاشی های سرامیکی که با دست نقاشی شده است برای روی کابینت، کف پوش و دیوارها استفاده می شود. رنگ هایی که بیشتر در این سبک کاربرد شامل انواع سبزها، سرخ و رنگ های خاکی است که می تواندهمراه با رنگ های نارنجی، فیروزه ای و زرد استفاده شوند.

دکوراسیون روستایی

دکوارسیون روستایی مبلمان و اثاثیه ساده ای دارد و در آن از زیورآلات و دکوری های طبیعی استفاده می شود. در سبک دکوراسیون روستایی از رنگ های روشن استفاده می شو. درواقع رنگ بندی این دکوراسیون شامل رنگ های کمرنگ تر و یا به بیانی کهنه تر می باشد(رنگ پریده تر). در این سبک بیشتر دیوارها به رنگ سفید و یا کرم و حتی آبی روشن می باشد و از پارچه های گلدار و زیبا برای دکور کردن اسباب خانه مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از زیورآلاتی که از دل طبیعت استخراج می گردد بسیار مرسوم می باشد.

سبک کلبه ای/ کابینی

این سبک بیشتر در هتل های مختلف و یا اقامتگاه ها استفاده می شود. همانطور که در عکس قابل مشاهده می باشد دراین سبک دکوراسیون، خانه ها از الوار چوب ساخته می شوند که این مشخصه اصلی دکوراسیون روستیک است.

دکوراسیون روستیک کلبه ای

دکوراسیون به سبک غربی (وسترن)

دکوراسیون داخلی به سبک غربی (وسترن) طراحی است که با طبیعت گره خورده است. که در این سبک می توانید نعل و زین اسب و یا شاخ گوزن پیدا نمایید. یکی از مرسوم ترین تجهیزات مورد استفاده در سبک دکوارسیون روستیک به سبک وسترن استفاده از چوب های باد کرده و آهن می باشد.

دکوراسیون روستیک غربی

دکوراسیون به سبک مزرعه ای غربی

کسانی که به دنبال دکوراسیونی می گردند که حس طبیعت و محیط دوستانه و راحتی را تجربه نمایند طرفدار این سبک خواهند شد. این سبکی است که بیشتر سبکها از قبیل فرانسوی، انگلیسی و آمریکائی را نیز شامل می گردد.

دکوراسیون روستیک مزرعه ای

بزرگترین منفعت داشتن دکوراسیون روستیک در خانه این است که خانه همانند زندگی کردن به صورت واقعی و در دل طبیعت، بسیار راحت به نظر خواهد رسید. می توان گفت که پیدا کردن خانه ای که بتوان طراحی دکوراسیون روستیک را در آن پیاده کرد کار واقعا سختی نمی باشد. در واقع تمام خانه ها در هر اندازه ای برای پیاده سازی دکوراسیون روستیک مناسب می باشند. استفاده از پارچه های متنوع، رنگ ها، مبلمان که به سبک روستیک می باشد، گرمی، راحتی و زیبایی طبیعت را به منزل می آورد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد