09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

فضای کافی شاپ ها، محیطی مناسب برای اقشار مختلف مشتریان از جمله قرار گروهی و دورهمی دوستان و زوجین، قرار کاری و یا حتی مراجعه افراد به تنهایی می باشد. فضای داخلی کافی شاپ با میهمانان از طریق افزایش راحتی و ایجاد حس آرامش در آن ها ارتباط برقرار می کند تا به عبارتی مشتری دائمی آن کافه شوند. نکته قابل توجه این است که افتتاح کافی شاپ به تنهایی اهمیت ندارد، بلکه به روزرسانی دکور و طراحی آن به بهترین شکل از جمله موارد مهم و ضروری می باشد. در ادامه سعی داریم ایده هایی را بیان کنیم تا بتوانید فضایی جذاب و دنج را در کافی شاپ خود ایجاد کنید و تجارت خود را بهبود ببخشید.

دکوراسیون روستیک کافی شاپ

موارد پایه در دکوراسیون کافی شاپ و رستوران

در ادامه سه اصل طراحی دکوراسیون کافی شاپ ارائه شده است.

برندسازی و معرفی نام کافی شاپ

اگر یک برند و اسم قوی داشته باشید که از طریق دکور، کارمندان، خدمات و کالاهای ارائه شده شما شناخته می شود. در این صورت نام و فضای کافه شما به یاد ماندنی خواهد بود. نام تجاری شما شامل مفهوم، هویت، شخصیت و رسالت کافی شاپ شما است. دکوراسیون کافه و طراحی داخلی کافی شاپ شما باید با برند شما مطابقت داشته باشد و آن را ارتقا ببخشد.

دکوراسیون روستیک کافی شاپ

استفاده از نور متناسب با فضای کافی شاپ

در صورت امکان استفاده از نور طبیعی می تواند هم در مصرف انرژی صرفه جویی کند هم محیطی گرم تر را ایجاد کند. در طول روز از نور خورشید و یا چراغ هایی با تن سرد استفاده کنید، زیرا فضا را با رنگ مشابه نور روز، روشنایی می بخشند. برای ایجاد یک فضای آرامش بخش در شب، تن های گرم ایده آل هستند، زیرا تضاد ملایم تری با تاریکی ایجاد می کنند. با این وجود بسته به نام و دکور کافی شاپ خود شما ممکن است همیشه از تن های سرد و یا گرم استفاده کنید.

ایجاد فضای خاص و غیر قابل توصیف در کافی شاپ

مطالعات نشان می دهد که صنعت رستوران ها همچنان به شکوفایی خود ادامه می دهند، زیرا مردم از تجربه غوطه ور شدن در تجربه ها مانند بیرون رفتن برای غذا خوردن لذت می برند. علاوه بر این با رشد رسانه های اجتماعی، افراد بیشتری به دنبال به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با دیگران از طریق تصاویر در فضای مجازی مثل اینستاگرام هستند. ایجاد عناصر جذاب و چشم نواز در فضای داخلی کافی شاپ، یک تجربه جالب و تمام عیار را برای میهمانان شما رقم می زند و در عین حال می تواند به عنوان یک تاکتیک بازاریابی رایگان، مورد استفاده قرار بگیرد.

دکوراسیون کافی شاپ، تن فضای شما را تنظیم می کند و باید مطابق با برند شما باشد. برای نشان دادن نام تجاری، مفهوم و ارزش های خود، در ادامه نکات و مواردی را بیان خواهیم کرد. در متن بالا نکاتی کلیدی و پایه را در دکوراسیون کافی شاپ بیان نمودیم در ادامه و در مقاله های بعد، ایده های متناسب با ایجاد دکوراسیون روستیک را بیان خواهیم کرد تا بتوانید پیش زمینه ای فوق العاده قبل از پرداختن به دکوراسیون خود داشته باشید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.