09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

یک کلیشه رایج وجود دارد که مردان به اندازه زنان به طراحی داخلی یا دکوراسیون اهمیت نمی دهند. و شاید این تا حدی به این دلیل است که طراحان داخلی از لحاظ تاریخی بر خدمات رسانی و جلب رضایت مشتریان زنان تمرکز کرده اند. هر چه که باشد، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید فضایی جسورانه و شیک ایجاد کنید و در عین حال این کلیشه را که طراحی داخلی قلمرویی «زنانه» است، از بین ببرید. در این مقاله ما عناصر کاربردی که مورد سلیقه هر جنسیتی است را بررسی خواهیم کرد.

دکوراسیون مدرن متناسب تمامی سلایق

عناصر کاربردی در دکوراسیون مدرن

رنگ های پررنگ

مهم نیست که چه اتاقی را تزئین می کنید یا به چه سبکی (سبک دکوراسیون روستیک گرفته تا طراحی مدرن)می خواهید تزئین کنید، همیشه ایده خوبی است که انتخاب پالت رنگ را اولین قدم خود قرار دهید. البته، اتاق کلاسیک جایی نیست که در آن سایه های روشن زرد یا صورتی پیدا کنید (اگرچه ممکن است برخی از آنها را پیدا کنید). رنگ‌های قوی‌تر طیف متفاوتی دارند، از رنگ‌های تیره‌تر تا رنگ‌های خنثی گرم.

پالت های خنثی کلاسیک مانند سیاه و سفید تقریباً در هر فضایی به خوبی کار می کنند. با توجه به تمایل به رنگ‌های تیره‌تر، پاپ‌های رنگی راه مهمی برای از بین بردن بلوک‌های رنگی است. برای این نقش، فلزات گرم مانند طلا یا برنج همیشه ایده مناسبی هستند.

دکوراسیون مدرن متناسب تمامی سلایق

الگوهای هندسی

به سختی می توان تنها یک الگو را مشخص کرد که با سلایق و انتظارات همه مطابقت داشته باشد، اما برخی از الگوها استدلال بهتری برای ایجاد فضایی مورد سلیقه همه افراد وجود دارد.

به طور کلی، شما نمی توانید با یک الگوی هندسی قوی اشتباه کنید. این نوع از استایل های جسورانه بر خلاف منحنی ها و رنگ های ملایم تر، به خطوط تمیز با لبه های تیز مربوط می شود. وجود الگوهای هندسی بر روی منسوجات و لوازم جانبی به شما این امکان را می دهد که زیبایی شناسی را در تمام فضای خود ببافید.

یک راه عالی برای رسیدن به این جلوه فرش طرح داراست. رنگ‌های خنثی و الگوی هندسی الماسی برای قرار گرفتن در یک فضای خنثی یا روشن‌تر کردن فضا ایده‌آل هستند. بسته به اندازه فرش، مقیاس طرح می تواند جذابیت بصری را به کل اتاق اضافه کند و نیاز به منسوجات طرح دار دیگر را کاهش دهد.

دکوراسیون مدرن متناسب تمامی سلایق

ترکیبی از بافت ها

شاید حتی بیشتر از الگوها ترکیبی از بافت ها با تاکید بر سطوح سخت، ناهموار یا فرسوده مناسب فضایی با سلیقه تمامی افراد باشد. مصالح طبیعی مانند سنگ و چوب ناتمام همیشه اولین انتخاب ها برای ایجاد فضایی با حس روستیک هستند. دیوارهای آجری گزینه دیگری هستند که رنگ و همچنین بافت را اضافه می کنند.

همچنین فلزات یک بافت ارجح هستند. روکش فلزی را می توان در دوزهای کوچک از طریق لوازم جانبی و وسایل روشنایی یا روی قطعات بزرگتر استفاده کرد.

دکوراسیون مدرن متناسب تمامی سلایق

مجموعه ای از لوازم جانبی

صرفاً به این دلیل که به دنبال تزئین اتاقی با سلایق مشترک مردانه و زنانه هستید، به این معنی نیست که گزینه های لوازم جانبی شما محدود است. به دنبال قطعاتی باشید که بافت به اتاق اضافه می کنند، مانند ظروف سنگی، مجسمه یا سفال. کتاب‌ها انتخاب عالی دیگری هستند، به‌ویژه آثار قدیمی‌تر با جلدهای جالب یا قدیمی. در نهایت، قطعات نساجی مانند کوسن ها گزینه ای عالی برای افزودن رنگ و طرح به فضا هستند.

هنر رنگارنگ

هنر یک لمس کامل برای هر فضایی است. این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن لکه‌های رنگ روشن به یک فضای یکنواخت یا خنثی است. دیوارهای گالری با ترکیب چند قطعه، ظاهری چشم نواز ایجاد می کنند و در عین حال فرصت هایی را برای گنجاندن سایر هنرهای دیواری غیر سنتی ارائه می دهند. عکاسی سیاه و سفید نیز یک امکان فوق العاده برای فضاهایی با احساس ساکت تر و بازتابی تر است. در نهایت، به دنبال راه هایی برای اتصال هنر خود به دکوراسیون مدرن باشید

چرم

هنگامی که اتاقی را طراحی می‌کنید که در آن حال و هوای قوی یا روستایی ایجاد می‌شود، باید حداقل یک قطعه چرمی (یا چرم مصنوعی) داشته باشید - اگرچه بیش از یک مورد به هیچ وجه دور از ذهن نیست.

چرم یکی از آن مواد کلاسیکی است که تقریباً در هر فضایی که هدف آن زیبایی شناسی مدرن است، کار می کند. قطعات بزرگ گزینه مناسبی برای این نوع فضاها هستند و حسی جاودانه را به ارمغان می‌آورند که می‌توانید با بافت‌ها، لوازم جانبی و هنرهای مختلف آنها را ترکیب کنید. بهتر از همه، چرم را می‌توان در رنگ‌های مختلفی یافت، از مشکی گرفته تا قهوه‌ای گرم و حتی سفید، بنابراین هر روشی که برای ترکیب چرم انتخاب کنید، می‌تواند تاثیر زیادی بر اتاق شما داشته باشد.

دکوراسیون مدرن متناسب تمامی سلایق

در متن بالا شش عنصر کاربردی که در ایجاد دکوراسیون مدرن فارق از در نظر گرفتن سلیقه جنسیتی به کار گرفته می شوند را مطالعه کردید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید