09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

در کنار سنگ، یکی از محبوب ترین مواد مورد استفاده در دکوراسیون منزل چوب است. این پیوند با دنیای خارج، حس هماهنگی و رفاه را برای ما فراهم می کند. اما آیا باید از آن در حمام استفاده کنیم؟ ممکن است استفاده از چوب در حمام به دلیل وجود رطوبت نادرست بنظر برسد. اما به لطف انبوهی از فناوری های مدرن، این امر دیگر غیر ممکن نیست.

تصور کنید چوب سخت پاهای برهنه شما را نوازش می کند در حالی که دندان های خود را خود مسواک می زنید یا وارد وان حمام خود می شوید. چه چوب روی زمین باشد، چه روی کانتر یا حتی زیر دوش، حسی متفاوت را از حمام به سایر قسمت های خانه منتقل می کند. هنگامی که از چوب به طور مسئولانه استفاده شود، تقریباً برای هر سبکی از مینیمالیستی گرفته تا دکوراسیون روستیک، یک گزینه سازگار با محیط زیست است. در ادامه این مقاله روش های مختلف برای ادغام چوب در حمام را مطالعه خواهید کرد.

روش های مختلف برای استفاده از چوب در حمام

استفاده از چوب در دکوراسیون حمام

کفپوش چوبی

کفپوش‌های چوبی در فهرست ضروری بسیاری از صاحبان خانه‌ها قرار دارند و گزینه‌ای محبوب در حمام است. در واقع چوب عملکرد شگفت‌آوری در یک محیط مرطوب دارد - البته به شرطی که به طور ایمن محافظت و نگهداری شود شما می توانید برای حفظ ظاهر و سبک اصلی خانه، از چوب های نجات یافته از یک خانه روستیک قدیمی برای کف حمام خود استفاده کنید. چندین لایه پلی اورتان بر پایه روغن بر روی آن و سپس پر کردن شکاف های بین تخته ها با بتونه چوب، آنرا در مقابل رطوبت مهر و موم می کند.

توجه کنید که مراقب پوشش بالایی باشید، زیرا اولین خط دفاعی شما در برابر مشکلات رطوبت است. شما می توانید با ریختن مقدار کمی آب روی آن، بررسی کنید که آیا لایه پایانی مقاومت کافی را دارد یا خیر. اگر قطرات آب نفوذ نکنند خوب است، اما اگر در آن فرو رفت، در اسرع وقت به یک پوشش دیگر [پلی‌اورتان] نیاز دارید.

کانترهای چوبی

تعامل پویا یک میز چوبی با بافت غنی و بازسازی شده با سرامیکی صاف و وسایل فلزی درخشان، یک مرکز شگفت انگیز برای هر حمام می سازد. راه های مختلفی برای محافظت از چوب در برابر پاشش آب وجود دارد. روغن تانگ (یک محصول طبیعی مشتق شده است که برای ضد آب کردن بدنه کشتی استفاده می شود) یکی از این گزینه ها است. روغن تانگ پوششی مقاوم در برابر آب برای هر میز چوبی ایجاد می کند. با این حال، کیفیت و مزایای محافظتی روغن تانگ می تواند بسته به برند متفاوت باشد. یکی دیگر از محصولات سازگار با محیط زیست که رنگ و محافظت را در یک لایه ایجاد می کند، روبیو مونوکوت است. این مخلوط از روغن بذر کتان، موم و خشک‌کن کاتالیزوری به جلوگیری از نفوذ لکه‌ها به سطح پیشخوان شما کمک می‌کند و روکش ساتن و رنگی غنی به آن اضافه می‌کند. بادوام ترین (و پرهزینه ترین) گزینه برای محافظت از میز چوبی شما اپوکسی است. یک رزین پلاستیک مانند که برای پوشش تخته های موج سواری استفاده می شود. هنگام در نظر گرفتن اپوکسی، توجه داشته باشید که در حالی که مهر و موم دائمی است و عملاً نفوذ آن غیرممکن است، ظاهری پلاستیکی به صفحه می‌دهد و حس طبیعی چوب را از بین می‌برد.

روشویی چوبی احیا شده

چوب احیا شده یک افزودنی محبوب برای ساخت و ساز خانه و دکوراسیون است. با بازیافت و شکل دادن مجدد چوب های قدیمی به شکل های جدید برای اهداف جدید، می توانید ظاهر یک محصول نجات یافته را بدون نیاز به مواد خام جدید ایجاد کنید. در حمام، روشویی های زیبا را می توان از چوب قدیمی انبار (و همچنین میز و قفسه های ذخیره سازی) ساخت. پروژه های چوب احیا شده اغلب شامل تمیز کردن، درمان و رنگ آمیزی چوب قدیمی است تا بتواند در محیط جدید خود به خوبی کار کند. با کمی تخیل و دانش، می توانید باقیمانده های دیگران را به یک نقطه کانونی روستایی زیبا برای حمام خود تبدیل کنید.

روش های مختلف برای استفاده از چوب در حمام

سینک و وان چوبی

یک سینک ظرفشویی یا وان چوبی ممکن است یک انتخاب طراحی خطرناک به نظر برسد، اما هیچکدام آنقدر که به نظر می رسد جدا از دیوار نیستند. سدر، هینوکی و سایر چوب های سخت معطر قرن ها در ژاپن برای ساختن وان های حمام استفاده می شده است. به علاوه، ملوانان و کشتی‌سازان در سراسر جهان مدت‌هاست که به چوب ساج برای مقاومت طبیعی آن در برابر آب متکی بوده‌اند. اما اگر می‌خواهید برای یک وان مجلل ولخرجی کنید، یکی از چوب‌های سخت انتخابی خود را طراحی کنید.

سپس، وان چوبی خود را در در بهترین شرایط نگه دارید و هر چند ماه یکبار روغن بذر کتان را بمالید و روزانه با آب شیر بشویید تا باقیمانده صابون از بین برود.

روش های مختلف برای استفاده از چوب در حمام

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید