09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

فضای خارجی منزل می توانند شامل یک باغ بزرگ یا فضای کوچک حیاط، بالکن یا پاسیو باشند. استفاده از فضای باز خصوصا در فصل گرما بسیار کاربردی و آرامش بخش است. یکی از سبک های محبوب در تزئین فضای بیرونی، دکوراسیون روستیک می باشد.

با استفاده از چوب های اصلاح شده و سایر المان های طبیعی به راحتی می توان ظاهر روستایی زیبایی را رقم زد. در ادامه این مقاله چند روش کاربردی و ساده را برای ایجاد دکوراسیون روستیک در محوطه بیرونی بیان خواهیم کرد تا بتوانید لحظاتی خوشایند را در فضای باز خود سپری کنید.

روش های کاربردی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در فضای باز

دکوراسیون روستیک فضای باز

انتخاب مبلمان فضای باز ساخته شده از مواد طبیعی

در سبک روستایی استفاده از مواد طبیعی همچون چوب اصلاح شده و آهن بسیار رواج دارد. این دو متریال در ترکیب با یکدیگر بسیار خوب عمل کرده و برای فضای باز مناسب هستند. عنصر دیگری که برای مبلمان فضای باز روستیک بسیار کاربرد دارد؛ قطعات حصیری است که افزون بر ظاهری زیبا از مقاومت بالایی برخوردار است.

روش های کاربردی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در فضای باز | انتخاب مبلمان فضای باز ساخته شده از مواد طبیعی

از محیط طبیعی اطراف خود الهام بگیرید

تزئین فضای باز هنگامیکه کمی روستایی و ارگانیک به نظر برسد، بسیار جذاب تر خواهد بود. همانطور که شروع به طراحی فضای بیرونی خود می کنید، از آنچه در محیط طبیعی وجود دارد الهام بگیرید. پالت رنگی خنثی با مجموعه ای از مبلمان سنتی و روستیک، با سایه های طبیعی محیط پیرامون مکمل زیبایی را رقم خواهد زد.

روش های کاربردی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در فضای باز | از محیط طبیعی اطراف خود الهام بگیرید

استفاده از متریال قدیمی

اگر واقعا می خواهید از سبک روستیک بهره بگیرید، استفاده از مواد قدیمی و بازیافتی در محوطه سازی و طراحی گیاهان بهترین گزینه است. به عنوان مثال چوب اصلاح شده و قدیمی به عنوان بستر کشت گیاهان به زیبایی عمل کرده و لمس روستایی را به ارمغان خواهد آورد. افزون بر این چوب با نمای قدیمی در فضای طبیعی باغ همخوانی زیادی دارد.

روش های کاربردی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در فضای باز | استفاده از متریال قدیمی

ترکیب فضای داخلی و بیرونی خانه

هنگام محوطه سازی فضای خارجی تصور بر این است که سبک طراحی باغ کاملا مجزا از محیط داخلی است. اما محیط بیرونی خانه جلوه ای از منزل ماست و می تواند ویژگی های مختلفی از آن را در بر بگیرد. به عنوان مثال می توانید مبلمان تراس خود را متناسب با اتاق غذاخوری انتخاب کنید و یا دیوارهای پاسیو و بالکن را با رنگ و طرح کاشی های آشپزخانه تزئین نمایید. توجه کنید که سبک روستیک می تواند به زیبایی با سایر سبک ها از جمله دکوراسیون مدرن ترکیب شود.

روش های کاربردی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در فضای باز | ترکیب فضای داخلی و بیرونی خانه

ایجاد دکوراسیون متناسب با تمام فصول

محوطه سازی هوشمندانه می تواند فضای باز شما را در تمام فصول سال قابل استفاده سازد. به عنوان مثال طراحی یک آتشدان افزون بر ایجاد ظاهری روستیک فضای خارجی را در هنگام سرما، گرم و دنج می سازد. به خاطر داشته باشید توجه به جزئیات در سبک روستیک اهمیت زیادی دارد و لوازم جانبی را دست کم نگیرید.

روش های کاربردی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در فضای باز | ایجاد دکوراسیون متناسب با تمام فصول

در متن بالا پنج روش کاربردی برای ایجاد دکوراسیون روستیک در فضای خارجی منزل را مطالعه نمودید. با بهره گیری از نکات گفته شده و کمی خلاقیت می توانید طرحی جذاب را رقم بزنید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید