09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

همانطور که در مقاله قبل بیان کردیم، آتش یکی از عناصر موجود در طبیعت است که از گذشته مورد استفاده انسان بوده است. وجود آتش در فضای باغ، ویلا، حیاط خلوت و... فضایی دنج و روستیک را برای شما رقم می زند. در این مقاله سعی داریم در تکمیل موارد قبلی نمونه های مختلفی از آتشدان های روستیک را بیان کنیم که وجود آن ها محیطی گرم و دل نشین را در کنار خانواده و دوستانتان رقم می زند.

آتشدان و شومینه روستیک

آتشدان و شومینه روستیک

آتشدان با طرح شومینه

این آتشدان از فولاد ساخته شده است، و دارای طرح زیبای قدیمی می باشد که جلوه ای روستیک به فضا بخشیده است.

آتشدان و شومینه روستیک - آتشدان با طرح شومینه

آتشدان روستیک به طرح کابین

این آتشدان که ظاهری شبیه به کابین دارد، علاوه بر ظاهری زیبا به خاطر جنس فولادی بدنه، برای آشپزی در فضای باز نیز مناسب است.

آتشدان و شومینه روستیک - آتشدان روستیک به طرح کابین

گودال آتش با درپوش

شما می توانید از گودال آتش موجود در باغ و حیاط خلوت خود به عنوان میز نیز، استفاده نمایید. اینکار با طراحی یک پوشش برای روی آن به راحتی امکان پذیر خواهد بود.

آتشدان و شومینه روستیک - گودال آتش با درپوش

آتشدان روستیک رومیزی

استفاده از مشعل های کوچک رومیزی علاوه بر ظاهری زیبا و دل نشین، در شرایطی که هوا گرم است می تواند ایده خوبی باشد. این طراحی برای گرم نگه داشتن غذا نیز به کار می رود.

آتشدان و شومینه روستیک - آتشدان روستیک رومیزی

گودال آتش بتنی مدرن

استفاده از آتشدان به شکل گودال بتنی، یک طراحی محکم و زیبا به سبک روستیک رقم می زند که می تواند قابل حمل نیز باشد.

آتشدان و شومینه روستیک - گودال آتش بتنی مدرن

طراحی آتشدان به شکل اجاق گاز

استفاده از آتشدان به شکل اجاق گاز، برای کسانی که با جمع کردن هیزم موافق نیستند، بسیار ایده آل است. این طرح زیبا می تواند در ایوان و حیاط خلوت شما نمایی دل نشین ایجاد کند.

آتشدان و شومینه روستیک - طراحی آتشدان به شکل اجاق گاز

آتشدان روستیک با طرح ماه و ستاره

بریدگی ها به شکل ماه و ستاره بر روی بدنه این آتشدان، هنگام شعله ور بودن آتش درون آن صفحه نمایشی بسیار زیبا ایجاد می کند.

آتشدان و شومینه روستیک - آتشدان روستیک با طرح ماه و ستاره

طراحی شومینه روستیک در فضای باز

این طرح خیره کننده که در فضای باز و در مقیاس مورد نظر شما قابل اجرا است، می تواند نمایی خیره کننده برای خانواده و دوستان شما ایجاد کند. برای طراحی و ساخت این شومینه سنگی و فوق العاده زیبا، حتما از متخصصان مشورت بگیرید.

آتشدان و شومینه روستیک - طراحی شومینه روستیک در فضای باز

ایجاد آتشدان روستیک به شکل تنور

طراحی یک اجاق به شکل تنور در فضای باز علاوه بر کارآیی فراوان آن، نمایی خیره کننده را رقم می زند. با استفاده از این طرح شما می توانید در داخل حیاط خود پیتزا یا نون بپزید.

آتشدان و شومینه روستیک - ایجاد آتشدان روستیک به شکل تنور

آتشدان متحرک

استفاده از این شومینه فولادی با روکش کروم، نمایش زیبایی از شعله های آتش را برای شما رقم می زند. قابلیت جا به جایی این آتشدان، باعث می شود در هر کجا که بنشینید، منظره ای زیبا از شعله های آتش را داشته باشید.

آتشدان و شومینه روستیک - آتشدان متحرک

در این مطلب طرح های متفاوت و پرکاربردی را از آتشدان های روستیک که قابل اجرا در فضای باز هستند، ارائه کردیم. گروه دکوراسیون روستیک لومه همواره خدمت رسان به شما عزیزان در طراحی و اجرای انواع طرح های روستیک می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید