09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

سبک دکوراسیون روستیک امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و مورد توجه بسیاری از طراحان است. این سبک طراحی به استفاده از چوب و مواد طبیعی تاکید دارد. سبک روستایی به زیبایی با سایر سبک ها اعم از مدرن، مینیمالیسم، کلاسیک و ... ترکیب می شود. در این مقاله ایده ها و نمونه های متنوع از اتاق نشیمن روستیک معاصر را بررسی خواهیم کرد.

اتاق نشیمن روستایی خود را مانند نمونه وارد قرن 21 کنید. با دیوار آجری و نرده های چوبی خشن، نمایی جذاب ایجاد کنید و از کف پوش چوبی لاک خورده در فضا استفاده کنید. دو چراغ نقره ای کنار مبلمان خود قرار دهید و آنها را با یک میز قهوه هندسی با مربع های سیاه و سفید ترکیب کنید.

طراحی اتاق نشیمن به سبک روستیک معاصر

نمونه های جذاب اتاق نشیمن روستیک به سبک قرن 21

ایجاد الگوهای چوبی در اتاق نشیمن

الگوهای چوبی بسازید. چوب را به صورت نوارهای برش خورده روی دیوار، ضربدرهای متقاطع روی کف و تخته های پهن روی صحنه اصلی خود قرار دهید. سبک فرانسوی را با دیوارهای تیره چوبی و شوفاژ تزریق کنید. ساختار کلی را با مبل ها در رنگ سفید روشن کنید.

طراحی اتاق نشیمن به سبک روستیک معاصر | ایجاد الگوهای چوبی در اتاق نشیمن

نمای معاصر اتاق نشیمن

ماشین زمان را به سبک روستایی شبیه سازی کنید. یک ساعت فلزی بزرگ را روی پنجره خود قرار دهید و اجازه دهید نور روی یک مبل کرم و صندلی آبی پاستلی جریان یابد. میز قهوه خوری چرخدار را روی فرش راه راه قرار دهید. با چوب های متقاطع فضا را کف سازی کنید و یک شومینه را با طرح فضانورد به اتاق اضافه کنید.

طراحی اتاق نشیمن به سبک روستیک معاصر | ایجاد الگوهای چوبی در اتاق نشیمن

اتاق نشیمن زیر شیروانی

سقف اتاق زیر شیروانی را با دکوراسیون روستایی متناسب با آن ترکیب کنید. پنجره ای بسازید که کف و سقف شما را پوشانده، و نمای بیرونی را در فضایی بزرگتر نشان دهد. گوشه اتاق را با یک مبل سبز نخودی تزئین کنید.

طراحی اتاق نشیمن به سبک روستیک معاصر | اتاق نشیمن زیر شیروانی

اتاق نشیمن روستیک صنعتی

محصولات روستایی و صنعتی را با هم ترکیب کنید. دیوار آجری اتاق نشیمن صنعتی خود را با یک شومینه مدرن مانند نمونه روشن کنید. یک صندلی منحنی روی چوب قرار دهید، در حالی که کف شما با میزهای قهوه و ناهارخوری چوبی سنگین مطابقت ندارد. اجازه دهید لوله های مسی در اطراف فضای شما بچرخند و مبلمان را به رنگ فیروزه ای برای جذابیت رنگی اضافه کنید.

طراحی اتاق نشیمن به سبک روستیک معاصر | اتاق نشیمن روستیک صنعتی

اتاق نشیمن خاکستری

بگذارید اتاق نشیمن روستایی شما خاکستری شود. دیوار مشخصه خود را با آجر نمایان کنید و چند تابلو برای ایجاد انتزاع رنگی روی آن بچسبانید. کف خود را با چوب تیره و فضای تلویزیون را با رنگ سیاه تزئین کنید.، چراغ استوانه ای بلندی را به پشت آنها ببندید. کوسن های خردلی و سبز به همراه یک گلدان پر از گل را برای پایان کار اضافه کنید.

طراحی اتاق نشیمن به سبک روستیک معاصر | اتاق نشیمن خاکستری

اتاق نشیمن روستیک روشن

اتاق نشیمن روستایی می تواند سفید و روشن باشد. اتاق نشیمن خود را با طراحی دکوراسیون چوبی دیواری با تنوع قدیمی و بازیافتی جدید، تازه کنید. مبلمان خود را با رنگ خنثی و کرم انتخاب کرده و یک فرش زیگزاگ آن را راحت نگه می دارد. یک لوستر را در بالای صحنه آویزان کنید. یک ارکیده گلدانی را روی یک میز روشن و بدون روکش قرار دهید.

طراحی اتاق نشیمن به سبک روستیک معاصر | اتاق نشیمن روستیک روشن

در متن بالا نمونه های مختلفی از اتاق نشیمن روستیک معاصر را مشاهده کردید. گروه دکوراسیون روستیک لومه یاری رسان شما عزیزان در ایجاد طرح های دلخواهتان خواهد بود.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید