09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

نمای قدیمی و سادگی از ویژگی های بارز سبک روستیک است. در دنیای مدرن امروز، مفهوم روستیک حاکی از کیفیتی معتبر، طبیعی و نمایی خشن و سخت می باشد که برای بسیاری از باغداران حائز اهمیت است. باغ های روستایی نمایی دنج و حس آرامش را با خود به ارمغان می آورند. در ادامه سعی داریم نمونه ها و ایده هایی متفاوت را برای ایجاد یک باغ روستایی شرح دهیم.

دکوراسیون روستیک باغ

دکوراسیون روستیک باغ

استفاده از دوچرخه به عنوان گلدان برای باغ روستیک

باغ های روستایی، قوانینی برای تعریف ندارند در نتیجه می توان از ایده های خلاقانه ی بسیاری استفاده نمود. استفاده از یک دوچرخه با طراحی قدیمی و کاشت گل بر روی آن، علاوه بر اینکه آن را به یک طرح روستیک تبدیل می کند، می تواند به عنوان یک گلدان عمل کند. بنابراین با بهره گیری از یک دوچرخه و رنگ آمیزی آن با اسپری، می توانید طرحی جالب و دل نشین را در باغ روستیک خود پدید آورید.

دکوراسیون روستیک باغ - استفاده از دوچرخه به عنوان گلدان برای باغ روستیک

استفاده از برش های تنه درخت برای ایجاد مسیر باغ روستیک

محوطه سازی باغ با چوب طبیعی، از ویژگی های سبک دکوراسیون روستیک است. ایجاد یک مسیر با برش های چوبی، کاری بسیار آسان است که نمایی روستیک به باغ شما می بخشد. در ابندای مسیر از برش های بزرگ برای سهولت در قدم برداشتن استفده کنید و ادامه مسیر را با برش های کوچک پر کنید. برای ایجاد ثبات، چاله های خالی را با شن و ماسه پر نمایید تا مسیری صاف و بی نقص را پدید آورید.

دکوراسیون روستیک باغ - استفاده از برش های تنه درخت برای ایجاد مسیر باغ روستیک

استفاده از گاری چوبی روستیک در باغ روستیک

بهره گیری از گاری های چوبی در نمای باغ، سبک روستیک را به نمایش می گذارد. شما می توانید آن ها را با گل و گیاه های مورد علاقه خود پر کنید و در هنگام پاییز کدو تنبل و کدوهای زینتی را در داخل آن ها قرار دهید. برای ایجاد این طرح، از گاری های قدیمی و عتیقه استفاده کنید و اگر قصد هزینه کردن ندارید، ماکت های آن به راحتی در دسترس می باشند.

دکوراسیون روستیک باغ - استفاده از گاری چوبی روستیک در باغ روستیک

ایجاد آلاچیق در باغ روستیک

ساخت یک آلاچیق، مکانی دنج و نمایی روستیک را برای شما رقم می زند. برای ساخت آن نیاز به هزینه های گزاف و استفاده از الاچیق هایی با چوب محکم نیست. شما می توانید شاخه های درختان و الوارهای چوبی نسبتا محکم را در کنار هم قرار دهید و نمایی طبیعی را به باغ خود، هدیه دهید.

دکوراسیون روستیک باغ - ایجاد آلاچیق در باغ روستیک

در این مطلب، نمونه هایی متفاوت و بسیار کارآمد، برای ایجاد باغ به سبک روستیک را بیان کردیم. پرداختن به ظاهر باغ و حیاط شما امری بسیار اساسی است چرا که می توانید در فضای آن، به تامل بپردازید و آرامش را به خود هدیه دهید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید