09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

همانطور که در مقاله قبلی بیان کردیم اتاق نشیمن شما هر چند کوچک می تواند با طراحی مناسب و توجه به یکسری از نکات بزرگتر و جذاب تر به نظر برسد. در این مقاله سعی داریم در تکمیل موارد قبلی ایده ها و نکات متفاوت تری را بیان کنیم که با بهره گیری از آن ها مناسب ترین طرح را در دکوراسیون اتاق نشیمن خود پیاده سازی نمایید.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک

طراحی اتاق نشیمن کوچک لوکس

اتاق نشیمن کوچک شما می تواند شیک و زیبا به نظر برسد. استفاده از رنگ های خاکستری و نقره ای جلوه سایر رنگ ها و لوازم شما را دوچندان می کند. نصب یک تابلو پرتره بزرگ علاوه بر بزرگ تر نشان دادن فضا، طرحی لوکس و مدرن را رقم می زند.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک - طراحی اتاق نشیمن کوچک لوکس

استفاده از فضای پشت مبل در نشیمن کوچک

اضافه نمودن یک کتابخانه یا شلف دکوری در پشت مبل شیوه خلاقانه برای زیباتر نشان دادن اتاق نشیمن شما است. در این طرح استفاده از رنگ های روشن و قفسات بزرگ، فضای شما را بازتر جلوه خواهد داد.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک - استفاده از فضای پشت مبل در نشیمن کوچک

به کار بردن سبک های مختلف در دکوراسیون اتاق نشیمن

استفاده از رنگ های فانتزی، شلف چوبی روستیک، مبلمان سفید رنگ و کلاسیک و شومینه مینیمال نمایی متفاوت ایجاد می کند.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک - به کار بردن سبک های مختلف در دکوراسیون اتاق نشیمن

استفاده از سبک دکوراسیون مدرن در دکوراسیون نشیمن

برای طراحی مدرن اتاق نشیمن کوچک خود در ابتدا رنگ های خنثی را به کار بگیرید. در انتخاب مبلمان و میز جلو مبلی لوازمی با پایه بلند را در نظر بگیرید چرا که باعث می شوند کف بیشتر دیده شود و فضا بزرگتر بنظر برسد. مبلمان را در قسمت بزرگتر اتاق بگنجانید و سپس از قالی یا قالیچه طرح دار برای نما بخشیدن به کف استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک - استفاده از سبک دکوراسیون مدرن در دکوراسیون نشیمن

ترکیب مناسب اجزا با یکدیگر در دکوراسیون اتاق نشیمن

استفاده از ست نهارخوری مینمال و جمع و جور برای اتاق نشیمن کوچک بسیار مناسب به نظر می رسد. همچنین آینه های بزرگ سرتاسری که از سقف تا کف را می پوشانند در بزرگ تر جلوه دادن فضا و زیباتر نشان دادن سایر اجزا و لوازم بسیار موثر و کاربردی خواهند بود.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک - ترکیب مناسب اجزا با یکدیگر در دکوراسیون اتاق نشیمن

انتخاب مبلمان در دکوراسیون نشیمن

وقتی مبلمان با اندازه مناسب برای اتاق نشیمن در نظر گرفته شود باعث می شود دکوراسیون شما جذاب تر به نظر برسد. به عنوان مثال در نمونه مقابل استفاده از صندلی های تکی مینیمال در کنار مبلمان راحتی تخت خواب شو فضا را چشم نواز و بزرگ جلوه داده است.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک - انتخاب مبلمان در دکوراسیون نشیمن

توجه به جزئیات و ایجاد ظرافت در دکوراسیون نشیمن

توجه به جزئیات در بزرگ تر جلوه دادن فضا و زیباتر کردن آن بسیار مهم و موثر خواهد بود. در نمونه فوق استفاده از مبلمان باریک و ترکیب آن با دکور متناسب از دوران های مختلف ظرافت خاصی را ایجاد کرده است. مبلمان مدرن با صندلی های چرمی روستیک یک مجموعه چشم نواز و یکپارچه را فراهم آورده است.

طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک - توجه به جزئیات و ایجاد ظرافت در دکوراسیون نشیمن

در مقاله ای که ارائه شد طرح ها و نکات کاربردی و متفاوت که در طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن کوچک کارآیی دارند، بیان کردیم. گروه دکوراسیون روستیک لومه یاری رسان شما عزیزان در اجرای طرح های متنوع و متناسب خواهد بود.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید