09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

اگر فضای منزل شما کمتر از 40 متر مربع است، به معنای آن نیست که نمی توانید داخل آن طرح دلخواه خود را پیاده سازی کنید. در حقیقت روش های خلاقانه زیادی برای استفاده از فضای موجود وجود دارد که باعث می شود محیط بازتر و گسترده تر احساس شود. البته شما به شکل جادویی نمی توانید متراژ اپارتمان خود را افزایش دهید اما با کمی برنامه ریزی و ایجاد دکوراسیون مناسب، می توانید از هر سانتی متر از فضای خود استفاده کرده و خانه بزرگتری داشته باشید.

در ادامه این مقاله قصد داریم با بیان نکات و ایده های متنوع برای طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک، به شما کمک کنیم تا به طرح دلخواه خود برسید.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک

ایجاد مناطق جداگانه

با ایجاد مناطق زندگی جداگانه آپارتمان خود را بزرگتر جلوه دهید. در نظر بگیرید که چه مواردی برای شما مهم تر است؛ فضای نشیمن برای تماشای تلویزیون یا اتاق خواب و محل غذاخوری. در این آپارتمان، فضای نشیمن گسترده تری طراحی شده است و دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری روشن پوشانده شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک | ایجاد مناطق جداگانه

طراحی سوئیت آپارتمانی مانند اتاق هتل

اگر همیشه در حال رفت و آمد هستید و خانه فقط مکانی برای استراحت است، طراحی آپارتمان به شکل اتاق هتل مناسب شما است. همانطور که در نمونه مشاهده می کنید یک تخت خواب، مینی آشپزخانه و یک قطعه مبلمان یکپارچه در فضای کوچک آپارتمان به کار گرفته شده است.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک | طراحی سوئیت آپارتمانی مانند اتاق هتل

طراحی به سبک میانه قرن

وقتی نوبت به تزئینات فضای کوچک می رسد، هیچ طرحی به اندازه سبک دکوراسیون میانه قرن مفید نخواهد بود. در مقایسه با بسیاری از سبک های معاصر، طراحی های میانه قرن بسیار نزدیکتر به کف قرار دارند که باعث می شود سقف و پنجره ها بلندتر به نظر برسد. رنگ های روشن و مبلمان کوچک کم ارتفاع، از دیگر ویژگی های کاربردی این سبک طراحی است.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک | طراحی به سبک میانه قرن

طراحی دو طبقه آپارتمان کوچک

اگر سقف بلندی داشته باشید، با اضافه نمودن تخت خواب زیر سقف می توانید مساحت زندگی بشتری را ایجاد نمایید. دیوارها و تزئینات سفید گزینه دیگری برای بلند تر نشان دادن سقف می باشند. استفاده از المان های گرم و روستیک مانند فلز و چرم باعث میشود فضای داخلی جلوه بیشتری پیدا کند. طراحی پلکان کشویی برای ذخیره سازی لوازم مختلف، گزینه کاربردی و مناسب دیگری است.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک | طراحی دو طبقه آپارتمان کوچک

استفاده از مبلمان دو نفره به عنوان تخت خواب

کاناپه دو نفره راحتی، انتخابی مناسب برای آپارتمان کوچک خواهد بود و فضای نشیمن و خواب شما را فراهم می سازد. شلف دیواری و یک فرش کوچک، طراحی دکوراسیون سوئیت کوچک شما را تکمیل خواهد کرد.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک | استفاده از مبلمان دو نفره به عنوان تخت خواب

چیدمان مناسب

در آپارتمان های کوچک با توجه به کمبود فضا، چیدمان صحیح مبلمان و لوازم بسیار مهم خواهد بود. چیدمان مبلمان در یک راستا و یک طرف منزل، محیط را بزرگتر جلوه می دهد. انتخاب یک میز جلو مبلی مناسب نیاز شما را به استفاده از میز نهارخوری برطرف می نماید. افزون براین مبلمان های تخت خواب شو باعث می شوند بتوانید از فضای خود نهایت استفاده را ببرید.

طراحی دکوراسیون داخلی آپارتمان کوچک | چیدمان مناسب

در متن بالا نکات و ایده های متنوعی در طراحی دکوراسیون داخلی سوئیت کوچک آپارتمانی را مطالعه کردید. با بهره گیری از این نکات و مقداری خلاقیت می توانید فضای زندگی خود را بزرگتر و زیباتر طراحی کنید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید