09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

اتاق ناهارخوری یکی از مهمترین بخش های هر خانه می باشد. ناهارخوری مکانی است که تمامی خانواده در کنار یکدیگر جمع می شوند و ازمیل کردن یک وعده غذای لذیذ و خوشمزه در کنار یکدیگر لذت می برند. به همین علت می بایست این محیط را به زیبایی مزین نماییم.

همه ما می خواهیم که راحتی و کیفیت را در این مکان تجربه نمائیم. زمانی که می خواهیم اسباب و اثاثیه سالن ناهارخوری را انتخاب نمائیم می بایست تعادل در زیبایی و راحتی سالن ناهارخوری را قابل لمس نماییم.

میز ناهارخوری روستیک

در طراحی سالن ناهارخوری به سبک دکوراسیون روستیک اولین موردی که باید در نظر داشته باشیم محل نشستن می باشد که باید راحت و محکم با طراحی بسیار عالی باشد. داشتن یک محل نشستن مناسب و راحت یکی از نکاتی است که باید در طراحی دکوراسیون روستیک به آن توجه نمود. به دنبال این هستیم که مکانی را ایجاد نمائیم که برای خانواده و دوستانمان گرم به نظر آید و در عین حال راحت باشد تا عزیزانمان بتوانند از دور هم بودن در این فضای روستیک لذت ببرند. داشتن یک میز ناهارخوری با سایز مناسب می تواند بر زیبایی و کارایی اتاق اضافه نماید و جای مناسبی را برای گذراندن زمان در کنار عزیزانمان ایجاد نماید.

در زیر چند مدل از سالن ناهارخوری به سبک دکوراسیون روستیک که محبوب می باشند را ارائه داده ایم. ما همیشه یک گزینه بسیار خاص و متفاوت برای میز ناهارخوری روستیک شما داریم برای مثال استفاده از چوب های صیقل داده نشده برای طراحی میز ناهارخوری روستیک بسیار مناسب می باشد.

میز ناهارخوری

میز ناهارخوری به عنوان قلب بیشتر خانه ها عمل می کند زیرا که باعث می گردد که خانواده و دوستان دور یکدیگر جمع گردند و خاطرات خود را با یکدیگر سهیم شوند. ما هم به دنبال آن هستیم که بتوانیم با انتخاب یک میز ناهارخوری مناسب شخصیت بسیار خاصی به اتاق ناهارخوری شما عزیزان ببخشیم.

میز ناهارخوری روستیک آکروپلیس

این میز ناهارخوری روستیک با طراحی خاصی که دارد فضای سالن ناهارخوری شما را بسیار منحصر به فرد می نماید.

میز ناهارخوری روستیک آکروپلیس

میز ناهارخوری روستیک اکشن

این میز ناهارخوری از تلفیق دکوراسیون روستیک و دکوراسیون صنعتی ایجاد گردیده است. این میز ناهارخوری به سبک دکوراسیون روستیک از چوب ضخیم ساخته شده است که با پیچ و مهره های آهنی متصل شده است که رنگ و بوی دکوراسیون روستیک را بیشتر به خود گرفته است.

میز ناهارخوری روستیک اکشن

ست ناهاخوری روستیک فرونتر

این میز ناهارخوری یک میز ناهارخوری روستیک رویایی می باشد که از چوب های درختان ساخته شده و گره های طبیعی درختان بر روی آنها قابل مشاهده است. نیمکت نشیمن روستیک به این ست روح حیرت انگیزی اعطا کرده است.

میز ناهارخوری روستیک فرونتر

میز ناهارخوری روستیک دیستلری

این ست ناهارخوری بسیار ظریف و صنعتی طراحی گردیده است. این ست ظریف ترکیب رنگی و سبک طراحی صندلی خاصی دارد. این ست ناهاخوری تعادلی از ظرافت و زیبایی و هنر دکوراسیون روستیک را به نمایش گذاشته است.

میز ناهارخوری روستیک دیستلری

میز ناهاخوری روستیک جزیره ای

این میز ناهارخوری که به صورت جزیره ای طراحی گردیده است علاوه بر زیبایی و چشم نوازی، بسیار راحت و کارا می باشد. این میز ناهارخوری نمایی دیگر از دکوراسیون روستیک می باشد.

میز ناهارخوری روستیک جزیره

بوفه ست ناهارخوری

بوفه یک بخش دکوراسیون است که می تواند فضای سالن ناهارخوری شما را تکمیل نماید. در بوفه می توانید بشقاب، کریستال و لیوان های شگفت انگیز خود را به نمایش بگذارید. بوفه در حقیقت بخشی از دکوراسیون می باشند که دسترسی آسانی برای شما ایجاد می نماید و ست ناهارخوری شما را تکمیل می کند. در اینجا به ارائه دو مدل از بوفه های محبوب که به محیط دکوراسیون روستیک شما جذابیت و گرمی می بخشند را ارائه نموده ایم.

بوفه روستیک کنج

این مدل بوفه می تواند گزینه بسیار مناسبی برای فضاهایی باشد که نیاز دارند که از فضای داخلی آنها به بهترین نحو استفاده شود و در حقیقت فضای بزرگی برای مانور ندارند.

بوفه روستیک

بوفه روستیک میژن

این بوفه روستیک به دلیل اینکه دارای ساختار تمیز و متناسب می باشد سبب ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر در فضای ناهارخوری روستیک شما می گردد.

بوفه روستیک

در این مقاله چند میز ناهارخوری روستیک و بوفه به شما معرفی شد تا بتوانید ناهارخوری خود را متناسب با سلیقه خود دکور نمایید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.