09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

اتاق یا محل بازی، استخر و اتاق تفریحی مواردی هستند که هرکسی دوست دارد فضایی را در خانه شخصی خود به آن ها اختصاص داده و سرگرمی ایجاد کند. برای ایجاد محل بازی حتما نیاز به داشتن زیرزمینی بزرگ و یا فضای اضافی نیست؛ بلکه با کمی برنامه ریزی و ایده های خلاقانه می توان گوشه ای بلا استفاده از گاراژ یا حتی اتاق نشیمن را به منطقه بازی تبدیل کرد.

قبل از برنامه ریزی و ساخت فضای بازی باید در نظر بگیرید که شما و خانواده تان چگونه می خواهید از آنجا استفاده کنید. به طور مثال دوست دارید سینمای خانگی داشته باشید یا یک مکان سرگرم کننده روی میز برای بازی شبانه و انجام فعالیت های مختلف با فرزندان خود در نظر بگیرید.

در ادامه ایده ها و نکات کاربردی را مطرح می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید یک محل بازی کاربردی و شیک در منزل خود ایجاد کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی

دکوراسیون محل بازی

طراحی مدرن محل بازی

برای ایجاد محل بازی بهتر است طرح ها ساده و مدرن باشند؛ بنابراین یک مورد برجسته و کانونی را انتخاب کنید که تکمیل کننده رنگ اتاق باشد و از آشفتگی پرهیز کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - طراحی مدرن محل بازی

ایجاد محل بازی در فضای خارجی خانه

اگر یک اتاق یا فضای کامل برای اختصاص دادن به کارهای تفریحی ندارید، می توانید در ماه های گرم سال از گوشه های بلا استفاده بالکن، پاسیو، حیاط، پارکینگ و ... بهره بگیرید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - ایجاد محل بازی در فضای خارجی خانه

محل بازی در فضاهای کوچک

در صورت کمبود فضا می توانید از بازی های رومیزی استفاده کنید که در گوشه هر اتاقی قابل پیاده سازی است.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - محل بازی در فضاهای کوچک

استفاده از صندلی های میله ای

برای استفاده بیشتر از فضا در امتداد دیوار یک طاقچه چوبی ایجاد کنید و در کنار آن ها صندلی های میله ای یا چهار پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع قرار دهید. این طراحی نمایی دنج و روستیک در فضای شما ایجاد می کند و همچنین افراد بیشتری جای نشستن خواهند داشت.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - استفاده از صندلی های میله ای

استفاده از بازی های چوبی با کیفیت

یک راه عالی برای جلوه بخشیدن به یک فضای تفریحی استفاده از بازی های با کیفیت، خوش ساخت و جالب است. سعی کنید از قطعات پلاستیکی بی کیفیت استفاده نکنید و به جای آن به دنبال لوازم دست ساز و با ارزش باشید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - استفاده از بازی های چوبی با کیفیت

میز بیلیارد

داشتن یک میز بیلیارد با طراحی زیبا می تواند نمای اتاق تفریحی شما را دوچندان سازد و وسیله ای مناسب برای سرگرمی است.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - میز بیلیارد

استفاده از لوازم بازی چند منظوره

خرید قطعات کاربردی مانند این میز روستیک مدرن که ترکیبی از میز بیلیارد و تنیس است، با اشغال کمترین جا از اتاق بازی خود لذت بیشتری ببرید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - استفاده از لوازم بازی چند منظوره

طراحی چند منظوره محل بازی

حتما نیاز نیست اتاق استراحت یا اتاق بازی برای بچه ها جداگانه در نظر گرفته شوند بلکه با یک طراحی هوشمند می توان از یک فضا برای دو منظور استفاده کرد.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - طراحی چند منظوره محل بازی

ایجاد یک زمین بازی سرپوشیده

طراحی یک اتاق تفریحی کودکان به صورت جداگانه در فضای داخلی باعث می شود مکانی امن در تمامی فصول سال برای بازی و سرگرمی داشته باشید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - ایجاد یک زمین بازی سرپوشیده

استفاده از تجهیزات بازی به عنوان دکور

لوازم بازی مختلف می توانند به عنوان دکوری بر روی دیوار خالی قرار بگیرند و علاوه بر ایجاد نمایی زیبا در مواقع لزوم استفاده شوند.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - استفاده از تجهیزات بازی به عنوان دکور

ساخت زمین بسکتبال

اگر به بازی بسکتبال و پرتاب توپ به داخل تور علاقه مندید؛ در صورت وجود فضای کافی می توانید یک زمین بسکتبال کوچک سرپوشیده طراحی کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - ساخت زمین بسکتبال

اضافه کردن پروژکتور

از آنجا که تماشای فیلم و انجام بازی ها ویدئویی در صفحه نمایش بزرگ سرگرم کننده است، می توانید یک پروژکتور برای منزل خود تهیه کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق بازی - اضافه کردن پروژکتور

در زندگی های امروزی اکثر افراد زمان زیادی را داخل خانه های خود سپری می کنند، بنابراین ایجاد محیطی مفرح و سرگرم کننده فضای خانوادگی را شادتر می سازد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید