09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

قفسات و شلف های چوبی امروزه به ایده ای محبوب در دکوراسیون تبدیل شده اند. چراکه علاوه بر صرف کمترین فضا می توانند به عنوان ایده ای برای ذخیره سازی و نمایش لوازم تزئینی کارآیی داشته باشند. شلف های چوبی بصورت دیواری و زمینی در طرح ها و سبک های مختلف وجود دارند. در این مقاله قصد داریم ایده های متنوعی از شلف چوبی در دکوراسیون منزل را بررسی کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

قفسات و شلف چوبی در دکوراسیون منزل

ایده های شلف چوبی در دکوراسیون منزل

قفسه چوبی روستیک

قفسه های دیواری روستیک می توانند با کمک بست های تزئینی جان تازه ای بگیرند. بست های فلزی، لوله، طناب و چوب ایده ای عالی برای ایجاد سبک دکوراسیون روستیک خواهند بود.

قفسات و شلف چوبی در دکوراسیون منزل | قفسه چوبی روستیک

قفسه دیواری ال مانند

قفسه های باز L شکل یک انتخاب محبوب در آشپزخانه هستند. این قفسه های گوشه ای از یک دیوار به دیوار دیگر متصل شده و برای نزدیک نگه داشتن ابزار و مواد آشپزخانه مفید هستند.

برای جلوگیری از ایجاد ظاهر نامرتب، مواردی را که در این قفسه ها به نمایش می گذارید با دقت در نظر بگیرید. برای چیدمان مرتب و منسجم، از مجموعه شیشه های نگهداری مناسب ادویه و کالاهای خشک استفاده کنید. همچنین می توانید از این نوع قفسه ها برای نمایش ظروف غذاخوری یا آشامیدنی مورد علاقه خود و همچنین کتابهای آشپزی استفاده نمایید.

قفسات و شلف چوبی در دکوراسیون منزل | قفسه دیواری ال مانند

قفسه دیواری سرتاسری

ممکن است بخواهید سیستم های قفسه بندی بزرگتری را برای ایجاد فضای ذخیره سازی بیشتر در نظر بگیرید مانند قفسات دائمی سر تا سری که در نمونه مشاهده می کنید.

قفسات و شلف چوبی در دکوراسیون منزل | قفسه دیواری سرتاسری

سیستم قفسه بندی باز

ایده های قفسه تزئینی زیادی وجود دارد، اما اگر به دنبال طرح عملی تری هستید؛ سیستم های قفسه باز بسیار کاربردی و قابل تنظیم هستند. نکته منفی این ایده این است که از نظر زیبایی شناسی جذاب نیستند و به همین دلیل، بیشتر افراد ترجیح می دهند از آنها در کمد یا پشت درهای کابینت استفاده کنند.

با این حال، رنگ آمیزی دیوار با یک رنگ منطبق می تواند به ترکیب قفسه ها کمک کند. اگر می خواهید قفسات را بصورت باز به نمایش بگذارید، یک سیستم چوبی زیبا انتخاب کنید.

قفسات و شلف چوبی در دکوراسیون منزل | سیستم قفسه بندی باز

قفسه داخلی بدون درز

گزینه دیگر قفسه بندی داخلی است که ظریف و بسیار کاربردی است و هر سکویی یا فرورفتگی موجود را به فضای ذخیره سازی تبدیل می کند. به علاوه، اگر تصمیم به فروش خانه خود دارید، همیشه یک ویژگی عالی است.

قفسه های داخلی انعطاف پذیری زیادی به شما می دهد - شما می توانید ابعاد و عمق قفسه ها را بصورت دلخواه تغییر دهید. البته نکته منفی این است که نصب قفسات داخلی ها فرایند پیچیده تری است اما مسلما ارزش آن را دارد.

قفسات و شلف چوبی در دکوراسیون منزل | قفسه داخلی بدون درز

قفسات لباس ایستاده

قفسه های ایستاده در طرح ها، رنگ ها و اندازه های بسیار متنوعی ارائه می شوند و برای خانه های اجاره ای یا اتاق هایی که نمی خواهید کمد دیواری بگذارید ایده آل هستند. در صورت نیاز ، انتقال آنها به مکان های مختلف آسان است و حتی بسیاری از آنها قفسه های قابل تنظیم دارند. اگر به شدت به دنبال فضای ذخیره سازی هستی ، یک واحد درب دار به شما کمک می کند تا بی نظمی را پنهان کرده و ظاهری زیبا را حفظ کنید. اگر قصد دارید مقداری قفسه برای نمایش دکور اختصاص دهید، به دنبال واحدی با قفسه های باز بگردید.

قفسات و شلف چوبی در دکوراسیون منزل | قفسات لباس ایستاده

در متن بالا چند ایده کاربردی از شلف های دیواری و قفسات زمینی مطالعه کردید. گروه دکوراسیون روستیک لومه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در ایجاد طرح های دلخواهتان می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید