09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

میز کانتر روستیک چرخ دار در تمام خانه ها یافت نمی شود. به همین علت این مدل میز منحصر به فرد می باشد. میز کانتر چرخدار در دکوراسیون مدرن دیده نمی شود و زمانی جلوه خواهد داشت که در تلفیق دکوراسیون روستیک و دکوراسیون سنتی به کار رفته باشد. این میز چرخدار دارای پنج مزیت می باشد که در این مقاله سعی داریم این مزایا را نام ببریم.

 میز بار چرخدار | کانتر چرخدار | میز کانتر چرخدار

کانتر چرخدار و تطابق با دکوراسیون روستیک و سنتی

همانطور که در مقدمه عنوان شد، میز چرخ دار به زیبایی در دکوراسیون روستیک و سنتی جلوه می نماید. البته اگر در خانه شما دکوراسیون سنتی بیشتر به کار برده شده است، باید در استفاده از این میز بار چرخ دار دقت نمایید زیرا ممکن است در این حالت، این میز به خوبی جلوه ننماید. جلوه میز کانتر چرخ دار روستیک به نسبت مبلمان و اثاثیه ای که در منزل دارید می تواند تحت تاثیر قرار گیرد. همچنین در هنگام سفارش این میز بار چرخ دار باید به چوب ها و متریال استفاده شده در اثاثیه منزل دقت نمود تا میزی متناسب با دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب نمائید.

ایجاد تضاد در دکوراسیون داخلی با استفاده از کانتر چرخدار

میز کانتر چرخدار مخصوصا مدلی که بر اساس دکوراسیون روستیک طراحی شده است، می تواند کنتراست و تضاد شگفت انگیزی را در خانه ایجاد نماید. طراحی چنین میزی که بتواند متفاوت دیده شود و زمانی که در دکوراسیون داخلی منزل قرار گیرد، بتواند توجه افراد را به خود جلب نماید، کار اصلا آسانی نمی باشد. استفاده از چرخ برای کانتر روستیک می تواند ایده ای خارج از چارچوب را ایجاد نماید که سبب زیبایی و جلوه خارق العاده در دکوراسیون داخلی گردد.

قابلیت ساخت میز با استفاده از انواع چوب درختان

میز روستیک از چوب خام درست می گردد و در اندازه ها و مدل های متفاوتی قابل عرضه می باشد. می توانید با توجه به سلیقه و یا اصول دکوراسیون داخلی خود، نوعی از چوب را انتخاب نمائید تا کانتر روستیک شما با استفاده از آن چوب طراحی گردد. برای مثال اگر شما به دنبال چوب های رنگ روشن هستید پس باید از بین چوب درختان جنگلی بلوط، کاج و توس، نوع چوب دلخواه خود را انتخاب نمائید. اگر به دنبال چوب های درختانی هستید که دارای کالیته رنگی تیره تر هستند باید از بین درختان گردو و ماهگونی انتخاب نمائید. اگر به دنبال رنگ خاصی هستید که چوب درختی آن در طبیعت وجود ندارد اصلا نگران نباشید، با استفاده از هنر و تجربه گروه دکوراسیون روستیک لومه می توان رنگ خاص مد نظر شما عزیزان را با استفاده از هنر رنگ پردازی بر روی چوب درختان پیاده سازی نمود.

استفاده از چوب بازیافتی در میز بار چرخدار

میز چرخ دار روستیک می تواند از چوب های بازیافتی نیز طراحی گردد. منظور از چوب های بازیافتی چوب هایی است که قبلا یک بار مورد استفاده قرار گرفته اند و اکنون دوباره با کاربری جدید قابل استفاده است. در حقیقت استفاده از چوبهای بازیافت شده یکی از تکنولوژی های دوست دار محیط زیست و به روز دنیا می باشد که امروزه برای بسیاری از مردم اهمیت دارد.

میز بار چرخدار | کانتر چرخدار | میز کانتر چرخدار

قابلیت جابجایی میز کانتر چرخدار روستیک

البته که قابلیت جابه جایی در میز کانتر چرخ دار سبب می گردد که این میز به راحتی جابه جا گردد و در محل مورد نظر شما از مهمانان پذیرایی شود. با جابجایی این میز بار چرخدار علاقه میهمانان شما برای استفاده از خوراکی های ارائه شده بر روی این میز بیشتر شده و جلوه خاصی در دید آنها ایجاد خواهد شد. در زمانی که خانه نیاز به نظافت دارد نیز جابجایی این میز بسیار آسان تر می گردد.

استفاده از چرخ در میز کانتر روستیک علاوه بر افزایش قدرت جابجایی اسباب و اثاثیه، زیبایی و تفاوت شگفت انگیزی در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد خواهد شد. همچنین این طرح بسیار مناسب برای دکوراسیون داخلی می باشد که از تلفیق دکوراسیون سنتی و روستیک مزین گردیده اند.

اگر به دنبال طراحی های خاص و منحصر به فرد در دکوراسیون داخلی منزل، دفتر کار، رستوران و هتل خود هستید گشت و گذاری در وب سایت گروه دکوراسیون روستیک لومه انجام دهید تا با خلاقیت و محصولات نوآورانه و متفاوت گروه لومه بیشتر آشنا گردید. گروه لومه با تجربه بیش از چهل ساله در طراحی دکوراسیون روستیک همیشه به عنوان پیشرو در این صنعت گام برداشته است و امید دارد تا بتواند در کنار شما عزیزان همواره جلوه نماید.

 دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد