09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

در این مقاله سعی داریم مشخصه هایی که در دکوراسیون روستیک می بایست همواره به خاطر داشته باشیم را مرور کنیم. استفاده از این سبک دکوراسیون و به کارگیری اجزای طبیعت در خانه به امری متداول تبدیل شده است. بنابراین با به یاد داشتن این نکات در راستای بهره گیری از زیبایی و جلوه دکوراسیون روستیک حرکت خواهید کرد.

مشخصه های دکوراسیون روستیک | دکوراسیون روستیک پذیرایی

تاکید دکوراسیون روستیک بر طبیعت

یکی از مشخصه های ویژه دکوراسیون روستیک استفاده از مصالح طبیعی می باشد. از چوب و سنگ و همچنین پارچه های زیادی در طراحی دکوراسیون روستیک استفاده می شود. در هسته اصلی طراحی دکوراسیون روستیک، از مصالح طبیعی و ارگانیک استفاده می شود. مدل طراحی در دکوراسیون روستیک ساده، طبیعی و خاکی می باشد. در طراحی این دکوراسیون، استفاده از مصالح خام بسیار متداول می باشد و از مصالح غیر فرآوری شده از قبیل چوب های صیقل نیافته و سنگ تراش نخورده استفاده بسیاری می شود.

عدم استفاده از مصالح مدرن در دکوراسیون روستیک

در طراحی دکوراسیون روستیک مصالح مدرن جایی ندارند. در حقیقت مصالحی مانند پلاستیک و فیبر کمتر مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از مبلمان دست ساز در دکوراسیون روستیک

در این دکوراسیون معمولا از مبلمان دست ساز استفاده می شود. به صورت عمومی طراحی در دکوراسیون روستیک بسیار ساده است. مبلمان ممکن است سایزهای غیرمتداول و حتی غیرمتقارن داشته باشد.

رنگ طبیعی در دکوراسیون روستیک

در طراحی دکوراسیون روستیک بیشتر از رنگ هایی استفاده می شود رنگ طبیعت و تناژ گرم داشته باشند. رنگ هایی از قبیل سبز، قهوه ای، طوسی و نارنجی بسیار متداول می باشد با استفاده از رنگ های گرم و خاکی احساس سردی و بی روحی از خانه شما خارج می شود.

گرمای دکوراسیون روستیک

به علت استفاده از رنگ های گرم در این دکوراسیون، فضای زندگی شما بسیار راحت و گرم جلوه می نماید. یک شومینه سنگی بزرگ در سالن پذیرایی و استفاده از چوب و سنگ در مصالح خانه در کنار رنگ های گرم و پارچه های زیبا باعث گرمای بیشتر این دکوراسیون می شود. استفاده از سبدهای چوبی پارچه ای و قالیچه های رنگی بر جلوه دکوراسیون روستیک می افزاید.

استفاده از دکوراسیون روستیک حتی در برخی قسمت های خانه، گرمای آن را دو چندان خواهد کرد.

در این مقاله سعی شد تا با ذکر نکاتی در ارتباط با دکوراسیون روستیک مروری بر مشخصه های دکوراسیون روستیک داشته باشیم. دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.