09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

تزئین خانه به سبک دکوراسیون روستیک بسیار آسان می باشد. نمادین ترین ویژگی سبک روستیک، استفاده از مواد طبیعی و رنگ ها است. مبلمان و سایر جزئیات در دکوراسیون، بدون استفاده از رنگ ها، ناتمام به نظر می رسند. استفاده از رنگ های تزئین شده، سبک روستایی را بسیار عمیق تر و چشم نوازتر می کند. در این مقاله سعی داریم تعدادی از رنگ های روستیک را به شما معرفی کنیم تا بتوانیم جزئیات طبیعی روستیک را پررنگ تر نشان دهیم و فضای روستیک فوق العاده ایجاد نماییم.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک

رنگ های دکوراسیون روستیک

رنگ قرمز تیره مایل به قهوه ای

رنگ های قرمز تیره و گرم در گوشه و کنار سنگ ها، به دلیل تطابق پذیری آن ها با رنگ های گرم و سرد یکی از رنگ های پالت رنگی روستیک می باشد. رنگ قرمز تیره در سبک دکوراسیون روستایی از حضور پررنگی برخوردار است و می تواند در برابر جسورانه ترین جزئیات معماری و عناصر طبیعی ایستادگی کند.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک - قرمز متمایل به قهوه ای

رنگ کرم مایل به زرد

این رنگ تذکره ای از طلا دارد اما با توجه به این که رنگ کم رنگی دارد، یک رنگ خنثی محبوب محسوب می شود که این رنگ می تواند با سبک های مختلف ترکیب شود.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک - کرم مایل به زرد

رنگ قهوه ای مایل به خاکستری

رنگ قهوه ای گرم تیره یا روشن که اشاره ای به رنگ خاکستری دارد، می تواند با سنگ طبیعی ترکیب بسیاری مناسبی را ایجاد نماید. به نظر می رسد اکثر سنگ های موجود، به طور طبیعی، به رنگ خاکستری و قهوه ای می باشند. بنابراین انتخاب یک رنگ قهوه ای مایل به خاکستری می تواند یک انتخاب ساده و بسیار مناسب باشد.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک - قهوه ای مایل به خاکستری

رنگ کرم روشن

همه رنگ ها در پالت روستیک شما، نباید عمیق و غنی باشد. استفاده از یک رنگ خنثی و کم رنگ، یک فضای تنفس برای پالت شما ایجاد می کند. رنگ های روشن را با یک کار گرم انتخاب کنید، تا رنگ ها به زیبایی در کنار هم قرار بگیرند. استفاده از کرم مایل به سفید در مبلمان روستایی شما، باعث می شود بافت چوب بسیار زیبا به نظر برسد.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک - کرم روشن

رنگ سبز مایل به خاکستری

استفاده از رنگ سبز مایل به خاکستری، می تواند ظرافت کافی را در ترکیب با سنگ به رنگ خاکستری طبیعی ایجاد نماید. همچنین این رنگ، گرمای کافی را برای کار با چوب های طبیعی به وجود می آورد.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک - سبز مایل به خاکستری

رنگ سبز مایل به زرد (زیتونی)

در حالی که در سبک دکوراسیون روستیک قدیمی بیشتر از رنگ های زنگ زده و کهنه استفاده می شود، استفاده از این رنگ می تواند چرخشی معاصر به اتاق روستیک شما بدهد. هنگامی که شما یک رنگ غیر منتظره یا عجیب را انتخاب می کنید، حتما به سایر رنگ های انتخابی خود نیز توجه کنید، تا به دکوراسیون خود جلوه ای دل پذیر ببخشید.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک - سبز مایل به زرد (زیتونی)

رنگ بنفش

رنگ بنفش می تواند در ترکیب با چوب های طبیعی و طلاکاری ها، جادویی درخشان را ایجاد نماید. این رنگ استایل رنگی تند و تیز را ایجاد می کند. استفاده از بنفش دودی می تواند در یک اتاق روستایی با ویژگی های رمانتیک، مانند لوستر کریستالی در کنار جزئیات سنتی خشن، ترکیبی فوق العاده را بسازد.

رنگ های مناسب برای دکوراسیون روستیک - رنگ بنفش

در مقاله فوق سعی کردیم رنگ های متفاوت و غیر معمول را که جلوه ای خاص به دکوراسیون روستیک شما می بخشند بیان کنیم. استفاده از این رنگ های متفاوت و زیبا، در ترکیب با جزئیات و سایر رنگ ها، نمایی فوق العاده را ایجاد می کنند.

 دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.