09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

استفاده از نردبان تزئینی در دکوراسیون روستیک و دکوراسیون مدرن، می تواند ابعاد و سبک خاصی را به فضاهای متنوع خانه شما اضافه کند. نردبان های تزئینی یک ایده خلاقانه برای نمایش آثار هنری، قرارگیری کتاب ها و ... می باشند. در ادامه نمونه ها و ایده های متفاوت از نردبان های روستیک مدرن را شرح می دهیم؛ که می توانید از آن ها در تزئینات قسمت های مختلف منزل خود استفاده کنید.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل

استفاده از نردبان در دکوراسیون روستیک

نردبان نیمه رنگ آمیزی شده

این نردبان که نیمی از آن چوبی و نیم دیگر آن رنگ آمیزی شده است، به عنوان طرحی تلفیقی از دکوراسیون روستیک و دکوراسیون مینیمال و مدرن به کار می رود. این طرح متفاوت و زیبا در هر قسمت منزل شما می تواند به عنوان دکوری به کار رود.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - نردبان نیمه رنگ آمیزی شده

قفسه دیواری با طرح نردبان

استفاده از نردبان به عنوان شلف دیواری ایده ای جالب و منحصر به فرد است. قفسات طراحی شده بر روی نردبان برای نمایش کاراکترهای هنری، ذخیره کتاب ها و ... طرحی متفاوت را رقم می زنند

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - قفسه دیواری با طرح نردبان

نردبان چوبی روستیک و مینیمال

استفاده از نردبان های چوبی کوچک و ساده، طرحی پرطرفدار و چشم نواز است. این نردبان تزئینی را می تواند در مقابل دیوار اتاق خواب و یا اتاق نشیمن تکیه داد و از آن برای قرار دادن کتاب ها و مجلات استفاده کرد.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - نردبان چوبی روستیک و مینیمال

نردبان تزئینی مینیمالیست

نردبان های فانتزی رنگ آمیزی شده به رنگ سفید که در آن ها بافت چوب نمایان است، طرحی تلفیقی از سبک دکوراسیون روستیک و مینیمال رقم می زنند. از این طرح نردبان می توان در حمام برای قرارگیری حوله ها استفاده نمود.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - نردبان تزئینی مینیمالیست

نردبان تزئینی فلزی

نردبان های فلزی نازک می توانند در قسمت های مختلف منزل شما به دیواری محکم تکیه داده شوند. این طرح روستیک مدرن برای قرارگیری حوله های حمام و یا آویزان کردن لباس بسیار کاربردی است.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - نردبان تزئینی فلزی

نردبان تزئینی چوبی روستیک

نردبان های چوبی با طراحی روستایی و ساده، نمایی دنج را در دکوراسیون شما ایجاد می کنند. این طرح از نردبان های تزئینی تضاد زیبایی را با سبک مدرن و مینیمالیست رقم می زنند.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - نردبان تزئینی چوبی روستیک

نردبان تزئینی روستیک مدرن

این طرح از نردبان چوبی با وجود ظاهر ساده و مدرن، سبک روستیک را یادآور می شود. شما می توانید این طرح چوبی را در مقابل دیوار اتاق خواب و یا اتاق نشیمن خود قرار دهید و با قرار دادن پارچه های تزئینی بر روی آن، رنگ و بافت متفاوتی به فضا ببخشید.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - خلاصه به طور خلاصه

نردبان باغ

این طرح از نردبان ها در سراسر جهان برای برداشت میوه از درختان استفاده می شود. این نردبان تزئینی به شکل هرم طراحی شده است و قسمت بالایی آن باریک است به طوریکه بتواند در برابر شاخه های کوچک درختان تکیه داده شود. این طرح با جزئیات روستیک می تواند در ترکیب با سبک مدرن، نمایی جالب و زیبا به دکوراسیون منزل شما ببخشد.

استفاده از نردبان در دکوراسیون منزل - نردبان باغ

نمونه های متفاوتی از نردبان های تزئینی در طرح های مختلف روستیک و مدرن، در این مقاله آورده شد. نردبان ها می توانند در منزل شما طرحی متفاوت ایجاد کنند و با سایر المان های موجود در دکوراسیون به زیبایی ترکیب شوند. گروه دکوراسیون روستیک لومه همواره یاری رسان شما در طراحی و اجرای خاص ترین طرح ها می باشد.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید