09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

در مقاله قبل سعی نمودیم با بیان ایده های متفاوت و سرشار از خلاقیت، توجه شما را به داشتن دکوراسیونی زیباتر در محل خواب خود، جلب نماییم. در ادامه سعی ما بر این است در تکمیل مقاله قبل، به بیان نکاتی دیگر بپردازیم تا با بهره گیری از این نکات بتوانید محیطی سرشار از آرامش و زیبایی را برای محل خواب خود رقم بزنید.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

لایه بندی تخت خواب

ایجاد لایه های مختلف رنگی توسط بالش ها و روتختی بر روی تخت خواب ، فضایی زیباتر و به روزتر را در محل خواب شما ایجاد خواهد کرد. همچنین در فصل زمستان فضایی گرم و دنج را ایجاد خواهد کرد.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

اضافه نمودن روشنایی اتاق خواب

استفاده از تنها یک روشنایی یا چراغ برای اتاق خواب، فضایی دلگیر و ناامید کننده در محل خواب شما ایجاد خواهد کرد. با اضافه نمودن تعداد چراغ ها و روشن تر نمودن فضای اتاق، محیطی سرشار از انرژی را برای خود ایجاد کنید.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از اثرات هنری

می توان با انتخاب یک اثر هنری متناسب با روحیات و احساسات خود و استفاده از آن در فضای اتاق خواب فضایی جذاب و الهام بخش را ایجاد نمایید. همانند این تابلو نقاشی که نمای دکوراسیون روستیک این اتاق خواب را دو چندان نموده است.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از ترکیب رنگی آرامش بخش

داشتن محیطی سرشار از آرامش در فضای خواب، خواسته هر کسی می باشد. استفاده از ترکیب رنگی متناسب با روحیات خود، می تواند این فضای آرامش بخش را برای شما ایجاد نماید. به طور مثال در نمونه مقابل استفاده از رنگ آبی اقیانوسی و قهوه ای جلوه ای متفاوت را در محیط ایجاد نموده است.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از عکس ها متناسب با اتاق خواب

مسلما در فضای خانه هر شخصی تعدادی از عکس های خانوادگی موجود می باشد. بهتر است در فضای اتاق خواب خود از عکس های ظریف و متفاوت بهره بگیرید.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

ایجاد تناسب رنگی

حتی درخشان ترین و شاد ترین اتاق خواب ها، به عنصری تیره احتیاج دارند تا تعادل را بر قرار کنند. مانند طرح های آبی تیره دراین تخت خواب که در فضای روشن اتاق تعادلی زیبا را ایجاد نموده است. همچنین استفاده از پتوی با طرح سنتی مراکشی و میز چوبی تیره رنگ، ساخته شده به سبک دکوراسیون روستیک، فضایی فوق العاده را رقم زده است.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از بافت های مختلف

ممکن است تخت خواب شما با یک پتو دارای بافت مخملی پوشانده شده باشد. اما استفاده از بافت های مختلف در کنار این بافت مخملی، می تواند فضا را بسیار متناسب تر جلوه دهد. به عنوان مثال استفاده از چرم مشکی در قسمت تاج تخت خواب در کنار پتوی روی تخت، دو نوع بافت متفاوت را در ترکیب با هم ایجاد کرده است.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از آرایش گل ها

بعد از دیدن خواب های آشفته، وجود آرایشی از گل ها در مقابل شما می تواند یک فضای دوست داشتنی و آرامش بخش را ایجاد نماید. همچنین در فصل زمستان که روح شما نیاز به طبیعت و سرسبزی دارد وجود طرح هایی از گل ها، می تواند فضایی پر نشاط را فراهم آورد.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

در این مقاله سعی کردیم نکاتی بسیار جزئی و سرشار از اهمیت را برای داشتن دکوراسیونی متناسب با فضای اتاق خواب، بیان کنیم. توجه به یکسری از جزئیات می تواند محیطی متفاوت و دوست داشتنی تر را برای محل خواب شما ایجاد نماید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.