09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

همانطور که در مقالات قبل اشاره کردیم، اتاق خواب یکی از مهم ترین قسمت های منزل شما باشد. توجه به جزییات و فضای اتاق خواب و دکوراسیون آن، محیطی آرامش بخش را برای شما ایجاد می کند که در آن می توانید به تمرکز و تجدید قوا بپردازید. در ادامه سعی داریم با تکمیل نکات قبلی موجب زیباتر شدن محل خواب شما شویم.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب

ایجاد منطقه کاری مشخص

اگرچه بیشتر طراحان کار در اتاق خواب را توصیه می کنند، اما در حقیقت ایده مناسبی نمی باشد. بنابراین یک محل کار خاص را در اتاق خود تعیین کنید که از تخت خواب شما فاصله داشته باشد تا استرس و تنش را از محل خواب خود دور نگه دارید.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

انتخاب آینه ای مناسب برای اتاق خواب

آینه عنصری برای طراحی جادویی و زیبای اتاق خواب می باشد. آینه ها موجب می شوند که اتاق را بزرگ تر، روشن تر و بی نظیرتر احساس کنیم. شما می توانید آینه ها را بر روی دیوار آویزان کنید. این آینه ساخته شده به سبک دکوراسیون روستیک کاملا تخت عتیقه و میز کنسول روستیک را تکمیل می کند.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از قاب برای تخت خواب

با بهره گیری از یک قاب خاص و زیبا برای تخت خواب خود، می توانید فضای شخصی اتاق خواب خود را بسیار متفاوت و خاص جلوه دهید.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از یک فرش راحت و زیبا

انتخاب یک فرش زیبا و باریک، در پایین تخت باعث می شود صبح شاد شما با قرار گرفتن پاهایتان بر روی زمین سخت و سرد، خراب نشود. بنابراین یک فرش نرم و شیک را انتخاب کنید تا زیبایی و آرامش را برای محل خواب خود رقم بزنید.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

انتخاب تعداد مناسب بالش

باید بالش های قرار گرفته روی تخت خواب شما کافی باشند، تا تخت شما زیبا و مناسب به نظر برسد. در عین حال، استفاده از تعداد زیادی بالش، موجب کلافه شدن شما خواهد شد و قبل از خواب تایم زیادی را برای برداشتن آن ها صرف خواهید کرد. تعداد مناسب با توجه به اندازه تخت خوابتان، بین دو تا شش عدد می باشد.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

ایجاد فضایی آرامش بخش در اتاق خواب

محل خواب شما باید محیطی آرامش بخش باشد تا بتوانید در آن به تجدید قوا بپردازید. به هنگام خواب دور از تلفن هوشمند و تلویزیون باشید تا خواب آرام تری برای خود رقم بزنید. در این صورت فضای بیشتری برای مبلمان و لوازم جانبی مورد علاقه تان خواهید داشت.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

ایجاد محلی برای نشستن

ایجاد یک مکان خوب برای نشستن، می تواند محلی مناسب برای مطالعه کردن، مکالمه کردن با شریک زندگیتان و یا چک کردن ایمیل باشد. همچنین باعث می شود تکنولوژی را از بستر خواب خود دور نگه دارید.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

ایجاد مجموعه ای از وسایل مورد علاقه تان

استفاده از قطعاتی که باعث لبخند زدن شما خواهد شد و در شما احساسی خوب ایجاد می کنند، می تواند فضایی متناسب را در محل خواب شما ایجاد نماید. برای مثال در این اتاق خواب از پارچه های عتیقه فرانسوی، یک فانوس هندی قرن نوزدهم و تعداد زیادی نقاشی که در طی سال ها جمع آوری شده است، استفاده شده است. همچنین این راهکار می تواند یک روش عالی، برای ترکیب قطعاتی که با گذشت زمان بدست آوردید، باشد.

نکاتی برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب

در این مقاله سعی ما بر این بود که نکاتی جزیی و کارآمد را بیان کنیم تا با بهره گیری از این نکات، محلی سرشار از خلاقیت و آرامش بخش را در اتاق خواب خود ایجاد نمایید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید.