09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

آشپزخانه محلی است که در آن مدت زیادی را برای پخت غذا سپری می کنید و یا دوستان و خانواده در آن غذای خود را صرف کرده و مدتی را پس از صرف غذا در آن سپری می کنند.

اگر قصد ایجاد آشپزخانه روستایی را دارید، سایه های رنگ خاصی وجود دارد که باید آنها را در طراحی خود لحاظ کنید. سایه های سفید، زرد، آبی روشن، قرمز و بژ همگی می توانند جلوه زیبایی را در فضای آشپزی شما ایجاد کنند. در ادامه این مقاله پالت رنگی متناسب با آشپزخانه روستیک مدرن را بررسی خواهیم کرد.

پالت رنگی آشپزخانه روستیک مدرن

ایده های پالت رنگی آشپزخانه روستیک مدرن

رنگ سفید

استفاده از رنگ خیلی سفید برای آشپزخانه روستیک اشتباه است. با وجود تعداد زیادی سفید برای انتخاب، دشوار است که بدانید از کدام یک استفاده کنید. برای داشتن حال و هوای روستایی، به دنبال مواردی باشید که گرما دارند؛ سرد و تند احساس نمی شوند. سفیدهای خامه ای یا سفید با رنگ بژ می توانند فضای شما را نرم کرده و جذاب تر به نظر برسند.

رنگ زرد

زرد رنگی است که معمولاً در آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد، اما برای فضایی روستایی سایه های روشن زرد را می خواهید. ارنگهای زرد روشن را روی کابینت یا دیوارهای خود امتحان کنید و آنها را با آبی روشن ترکیب کنید تا واقعاً نمای روستیک فضا را افزایش دهید.

رنگ آبی

رنگ آبی در دکوراسیون آشپزخانه به دلیل تاثیر آرام بخشی که دارد، انتخاب فوق العاده ای است و به ویژه در آشپزخانه های روستایی بسیار خوب عمل می کند. آبی های پودری یا خاکستری را انتخاب کنید و آنها را با رنگ های زرد یا سفید ترکیب کنید تا جلوه ای گرم و آرام داشته باشد. آبی های متوسط و تیره نیز می تواند جذاب باشد. اما سعی کنید اتاق را تا حد ممکن روشن و تازه نگه دارید. رنگ آبی آسمانی نیز در آشپزخانه روستایی بسیار زیبا به نظر می رسد و می توان آن را با چوب های قدیمی، رنگ سفید و زرد کرم ترکیب کرد. سایه های تیره تر مانند سرمه ای در فضاهای مدرن تر بهتر است.

رنگ قرمز

قرمز رنگی است که اغلب هنگام فکر کردن در مورد آشپزخانه به ذهن می رسد و در آشپزخانه های روستایی نیز به خوبی کار می کند. به جای استفاده از قرمز روشن و پررنگ، به دنبال رنگی ملایم باشید. قرمزهایی را انتخاب کنید که شبیه آجر باشند یا ظاهری شسته شده داشته باشند تا بیش از حد غالب نباشند. رنگ قرمز روی کابینت ها، صندلی ها، میزها و دیگر قسمت های آشپزخانه بسیار زیبا به نظر می رسد. به دنبال قرمزهایی باشید که یادآور انبارهای عتیقه و سیب های ترد قرمز و ایجاد ترکیبی بدون شکست هستند. این سایه ها را با کابینت های سفید و سایر بافت ها ست کنید.

رنگ های پاستیلی

سبز روشن یا سایر سایه های پاستلی سبز نیز در آشپزخانه روستایی منطقی است. این سایه های آرامش بخش را با کابینت روشن و میزهای جلویی برای ایجاد فضایی آرام بخش ترکیب کنید. آووکادو یا سبز خزه ای نیز در آشپزخانه های روستایی زیبا است و وقتی با چوب ترکیب می شود می تواند ظاهر شیک وجذابی ایجاد کند.

اگر رنگ خنثی با عمق بیشتری را ترجیح می دهید ، از رنگ کرم یا قهوه ای روشن استفاده کنید. این سایه های بژ نه به اندازه سفید، بلکه به خوبی با زرد، آبی، قرمز و سبز ترکیب می شوند.

در متن بالا رنگ های جذاب و متناسب آشپزخانه روستیک مدرن را بررسی کردیم.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید