09127784584، 09121117102، کارخانه : 77390237

telegram instagram

چه کسی گفته است که آشپزخانه های روستیک از مد افتاده اند؟ در این مقاله، ایده هایی برای ایجاد یک آشپزخانه روستایی و در عین حال امروزی که هیچ شباهتی به آشپزخانه مادربزرگ شما نداشته باشد (یا شاید هم باشد) برای شما آورده ایم. روند آشپزخانه های مدرن و مینیمال با خطوط خالص و کاربردی کاملاً با ظاهر آشپزخانه و روستایی با عناصر طبیعی و ارگانیک با کمی آشفتگی و نقص مطابقت دارد. در ادامه روش های ایجاد آشپزخانه روستیک مطالعه خواهید کرد.

چگونه رنگ و بوی دکوراسیون روستیک را در آشپزخانه ایجاد کنیم؟

ایده های ایجاد آشپزخانه روستیک

استفاده از مواد به شکل طبیعی

در دکوراسیون روستیک و آشپزخانه روستایی شما، بیشتر ظاهر "قدیمی" در ساختار، مواد تشکیل دهنده سقف، کف و دیوارها خواهد بود. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که سقف های طاقدار یا سقفی با تیرهای آشکار دارید، تلاش های زیادی برای تزئین شما انجام شده است.

کف‌های موزاییکی یا آن‌هایی که از سفال یا چوب‌های فرسوده ساخته شده‌اند، همخوانی عالی برای این سبک تزئینی هستند. در نهایت، دیوارهای ساخته شده از ترکیب سنگ و چوب می توانند نقش مهمی در آشپزخانه مدرن روستایی داشته باشند.

. چوب بازیافت نشده یا رنگ شده

آشپزخانه‌های کوچک روستایی و همچنین آن‌هایی که به اندازه کافی برای یک جزیره بزرگ هستند، اکنون ساخته شده از چوب بازیافتی هستند. پرداخت می تواند طبیعی یا خام و درمان نشده باشد یا با رنگ خود چوب رنگ آمیزی شده باشد. کابینت ها به رنگ سبز نعنایی یا مایل به سفید یک روند بزرگ است. آشپزخانه روستیک سفید یک شرط مطمئن است که گرمای چوب را با روشنایی و کارایی رنگ سفید ترکیب می کند. علاوه بر این، هرگز از مد نمی افتد.

هود استخراج، اجاق گاز و سینک ظرفشویی خاص

آشپزخانه های روستایی بتنی: هر آشپزخانه ای به سبک روستایی باید یک عنصر بتونی یا ساخته شده داشته باشد. ما هودهای استخراج بتن ، اجاق گازهای سبک صنعتی و سینک های سنگی با فرمت بزرگ را دوست داریم که شبیه چاه های آب هستند.

میزهای ساخته شده از سنگ یا الهام گرفته شده از آن

حالا به قسمت پیشخوان می رسیم. همانطور که ما به دنبال عناصر معتبر و بی‌معنی برای یک آشپزخانه روستایی هستیم، میز پیشخوان یا جزیره آشپزخانه نقش اساسی را ایفا می‌کند. میزهایی از سنگ مرمر ، گرانیت یا سیمان صیقلی وجود دارد که در کل فضا حضور پیدا می کند و تا میز ناهارخوری یا تهیه غذا ادامه می یابد. میزهای گرد و سنگین که از یک تکه ساخته شده اند، داوام زیادی دارند. این کانترها برای ایجاد آشپزخانه های مدرن روستیک و آشپزخانه های روستایی سفید که هر دو روند اصلی فعلی هستند، ایده آل هستند.

زندگی جدید برای مبلمان قدیمی

اگرچه ما در مورد یک آشپزخانه مدرن روستایی صحبت می کنیم، می توانید میراث خانوادگی را که به شما منتقل شده است یا قطعاتی را که در یک بازار فروش یا حراج برداشته اید شامل کنید.

یک میز کناری که اکنون به عنوان جزیره عمل می کند، یک پیشخوان از اغذیه فروشی که به میز صبحانه تبدیل شده است، یا یک جعبه یخ قدیمی که برای نگهداری میوه استفاده می شود. مهمترین چیز این است که آنها جذابیت خود را حفظ کنند، به درستی بازسازی شوند و داستانی برای گفتن داشته باشند.

چگونه رنگ و بوی دکوراسیون روستیک را در آشپزخانه ایجاد کنیم؟

لوازم جانبی آشپزخانه روستیک

اکنون به قسمت سرگرم کننده این مقاله می رسیم که می توانیم در مورد جزئیات کوچک و اشیاء تزئینی آشپزخانه روستایی شما صحبت کنیم. بیایید با چیدن چند صندلی حصیری دور میز شروع کنیم و سپس چند چراغ سقفی ساخته شده از سفال یا چینی را بالای میز قرار دهیم.

با رفتن به قسمت آماده سازی غذا، سعی کنید قابلمه ها و تابه های مسی را بچینید.

برای اتمام کار، جزئیات کوچک مبلمان را که آخرین لمس را می‌افزایند فراموش نکنید: دستگیره‌های در کمد صدفی، شیرهای برنجی، یا پرده‌های پارچه‌ای روی صفحه‌های شیشه‌ای کمدها. ما شخصاً از طرفداران پر و پا قرص شیشه های مربای پوشیده شده با پارچه قرمز و سفید جذاب، و کابینت های شیشه ای با قفسه ها و کمدهایی هستیم که با پارچه های لبه دار با نخ و دوخت تزئین شده اند.

در متن بالا چند ایده کاربردی برای ایجاد آشپزخانه روستیک که یکی از محبوب ترین طرح ها است، مطالعه کردید.

دکوراسیون روستیک لومه شامل محصولات دکوراسیون خانگی، دکوراسیون داخلی، دکوراسیون اداری، محوطه سازی؛ دکوراسیون کافی شاپ و رستوران و دکوراسیون آتلیه عکاسی شما را به بازدید از محصولات روستیک وب سایت رسمی خود دعوت می نماید. برای مشاوره با متخصصین ما با شماره های 0901415258 و 77390237 تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما شما را به بهترین نحو راهنمایی خواهند کرد. برای ارتباط بیشتر با ما در اینستاگرام، از اینستاگرام دکوراسیون روستیک لومه دیدن فرمایید